subota, 1. prosinca 2012.

Seansa br 10 - sedmi dio



Seansa br 10 - sedmi dio

Ispiranje mozga


Kako se kod ljudi razvije poremecaj anksioznosti? Jednostavan odgovor je da im je vremenom bukvalno ispran mozak od strane drugih ljudi i/ili zbog okolnosti u kojima žive. Kada čujete negativne komentare, kritike i izjave o vama, stalno, nanovo i nanovo - tokom perioda od mnogo, mnogo godina - vas mozak pocinje vjerovati u sve negativne (i netocne) stvari koje cuje.

Ako ste stalno izlozeni, nanovo i nanovo, ispiranju mozga (čak iako je to suptilno), vaš um pocinje misliti i vjerovati u ono što čujete. Da, vama je ispran mozak (ili uslovljen) u stanje anksioznog poremecaja ili socijalne fobije.

Dobra vijest je, posto vam je bilo moguce isprati mozak u stanje anksioznog poremecaja, vama se moze isprati mozak (ili usloviti) u prevladavanje tog stanja. Ovdje imamo promjenu u rijecima koja će dovesti do promjene u vjerovanjima i mislima.

Necemo vise ispirati mozak. Kroz terapiju, mi ćemo oprati mozak od svog smeca iz prošlosti, od svih negativnih emocija, zbunjenosti, straha, poniženja, niskog samo-uvažavanja,niskog samopouzdanja,depresije, negativnih uvjerenja i štetnih događaja.

Mi ćemo "oprati mozak" na POZITIVAN NACIN. Oprat ćemo STARE negativne laži iz našeg mozga i zamijeniti te STARE lazi sa novim, cistim, racionalnim mislima i osjecajima. PRANJE MOZGA je snaznije nego ispiranje mozga.

Kada dodju stare misli ispranog mozga, izazovite ih: Recite sebi: "Ovo moze biti stara misao koja je dosla sa ispiranjem mozga... ali sada sam IZABRAO operati moj mozak od toga. Ja sam izabrao da mislim razlicito. JA SAM IZABRAO da se osjecam razlicito. JA SAM IZABRAO da idem novim putem. IZABRAO sam da idem zdravim putem. IZABRAO sam da operem svoj mozak od starih lazi i popunim ga sa tocnoscu, istinom i pravilnoscu."

"Ja necu dozvoliti starim mislima/osjecajima ispranog mozga da me nastave držati. Umjesto toga, ja namjerno biram da mislim i osjecam razlicito. Ja biram DA OPEREM MOJ MOZAK i da mi bude cist i potpun."

Primjetite da ako je moguce da nam isperu mozak da imamo automatske negativne misli, da kad operemo nas mozak, to ce nam otvoriti potpuno novi put razmisljanja i osjecanja. To je zaista vise od jednostavnog prevladavanja socijalne anksioznosti... to je življenje potpuno novog zivota koji će vam donjeti mirnocu, spokojstvo, mir i samopouzdanje. Svaki od tih osjecaja boravi u nasem mozgu i terapija koju radimo - nas vodi u tom pravcu.

Nema komentara:

Objavi komentar