subota, 8. prosinca 2012.

Seansa br 13 - deseti dio



Seansa br 13 - deseti dio

Posljednji prirucnik "zone mira" koji cemo pokriti je Paradoks kise. Ako vam se svidja, citajte ga sebi svaki dan sporim govorom da iznesete te osjecaje mira i spokoja. Ponavljam, trebate pronaci samo jedan prirucnik zone mira koji vam se svidja. Citajte taj prirucnik svaki dan i fokusirajte se na osjecaje mira, spokoja i samopouzdanja.

Paradoks kise

Kazu da u svakom zivotu mora pasti neka kisa...

Ono sto kazu je istina, ali nikad ne kazu da se kisa moze vidjeti kao blagoslov ili kao prokletstvo i na meni je da odredim na koji nacin cu je vidjeti.

Kisa je relaksirajuca, blaga, okrepljujuca i daje energiju i pokrece ciklus rasta. Nema rasta bez kise. Tako da iako kisa moze biti neugodna jedno vrijeme, ona nikad nije moj neprijatelj. Ona je uvijek moj prijatelj.

Ja sam svoj najgori neprijatelj ako vidim kisu kao prokletstvo.

U stvarnosti, kisa nije prokletstvo. Ona je blagoslov. Ona je neophodna za moj rast... zdrav, okrepljujuci, motivirajci rast i ljecenje.

Paradoks kise je taj, da bi kisa bila blagoslov, ja je moram priznati i prihvatiti kao blagoslov.

Kisa moze biti neprijatna, ali na kraju njene kapi padaju na zemlju da bi proizvele divan usjev.

Sve ovisi o nacinu na koji ja izaberem da to vidim.

Nacin na koji ja izaberem da to vidim utjece na moje glediste i na moj citav zivot. Prihvacanje kise kao blagoslova ce omoguciti moj napredak i razvoj.

Kisa uvijek donosi rast. Uvijek donosi izljecenje. Ja sam siguran u to.

Paradoks je da je ja moram prihvatiti da bi kisa donjela rast i izljecenje.

Kad je prihvatim, moj stav i perspektiva se pocinju mjenjati.

Kisa donosi divne promjene ako se dozvoli da postigne svoju svrhu.

Toliko mnogo ljudi proklinje kisu i ljuto je zbog nje. To su ljudi koji nikad ne prevladaju njihove probleme i nikad ne rastu u svojim zivotima.

Cvijet prihvaca oluju jer zna da ce biti zalivan.

Ako je cvijet zalivan, on ce rasti i cvjetati u nesto divno.

Moj rast i cvjetanje je u mojim rukama. Ja ga prihvacam i rado biram da idem naprijed.

Nema komentara:

Objavi komentar