četvrtak, 13. prosinca 2012.

Seansa br 18 - drugi dio



Seansa br 18 - drugi dio

Smjestite se vrlo ugodno kako vam najbolje odgovara. Udahnite duboko iz vase dijafragme i dozvolite sebi da oslobodite napetost i stres iz vaseg tijela. I idite vrlo ugodno u zonu mira koja je vrlo spokojna i relaksirajuca i mocna u isto vrijeme. Primjetite motivaciju, primjetite ohrabrenje koje je takodjer u ovom osjecaju. Ovo osjecanje vam omogucuje da se krecete izvan i naprijed. Ovo osjecanje vam omogucuje da razmotrite stvari koje niste ranije razmotrili. Ovi pozitivni osjecaji koji postoje u vasoj zoni mira će vam olaksati da djelujete, osjecate i vjerujete na drugaciji nacin, na pozitivni nacin, na nacin da se vi zelite pokrenuti. Stari strahovi i stara izbjegavanja iz proslosti su u proslosti kojoj namjerno okrecemo leđa i kažemo:
- Ja sam izabrao sadasnjost. Ja sam izabrao sadasnji dan. Ja sam odlucio živjeti u mojoj zoni mira. Ja sam odlucio dozvoliti moj spokoj i moj mir i moju snagu.
Pratite me: Budi snazan u meni i iznesi moje unutrasnje samopouzdanje i snagu. Moje oci su na sadasnjem danu, moje oci su fokusirane na dobro, moje oci su fokusirane prema mom miru i mojoj vrlo mocnoj zoni mira. Ponovo, ja se samo opustam i pustam van bilo kakav stres i bilo kakvu negativnu vrstu emocije. Primjecujem da kroz moje tijelo, moj mir samo smiruje svaku grupu misica. To me relaksira do mjesta gdje mogu biti u dodiru sa mojom zonom mira sa ovom moci i snagom. Sa ovim samopouzdanjem. Sve ove emocije, sva ova osjecanja zive unutar mene. Ja ih mogu koristiti, mogu pristupiti njima kad god tako odlucim. Moja zona mira jaca svakog dana.

Kao rezultat iskustava koje smo imali u proslosti, nas zivot je dobio znacenje koje ima sada. Ali mi namjerno okrecemo ledja tim stvarima koje nam izazivaju probleme. Rijeci ljudi koji nam izazivaju probleme i podmecu nam nogu, manjak odobravanja od ljudi, osudjivanje od strane ljudi, procjene od strane ljudi, bilo što što dolazi od nekog što je bolno, ali je bilo obmana, što je bilo negativno na bilo koji nacin. Mi smo oslobodili te negativne emocije, otpustili smo te negativne emocije. Te stvari su se desile u proslosti.

Sada je moj izbor postati nova osoba. Ja biram da postanem nova osoba, ja biram da idem u moju zonu mira, ja biram da fokusiram moje oci na sadasnjost i na buducnost. Kako ja pocinjem biti fokusiran na danas, kako ja pocinjem biti fokusiran na sadasnjost, ja stvaram novi svijet oko mene. Ovaj novi svijet koji stvaram oko mene nije fantazija. Ovaj novi svijet koji stvaram oko mene je istina, sama racionalnost. U proslosti sam vjerovao u stvari koje nisu bile istina. Moje razmisljanje u proslosti je bilo fantazija. U proslosti sam pretjerivao. U proslosti sam bio hipersenzitivan. U proslosti sam pretjerivao i radio stvari katastroficnim.

Ali sada biram razmisljati racionalnije. Sada biram razmisljati istinitije dok se moje oći fokusiraju unaprijed na danasnji dan, ja stvaram novi svijet za sebe i ovaj svijet je stvaran svijet. Ovaj svijet je racionalan svijet. Ovaj svijet je pravi svijet. I ja biram postojati u mom racionalnom svijetu.

Na primjer, ako ocekujete da vas drugi ljudi ne vole, onda vjerojatno i nece. Ovo je nešto iz proslosti, što smo preokrenuli. A ako ocekujemo da nas drugi ljudi vole, ako je ova misao, vjerovanje i osjecanje unutar nas, da mi ocekujemo da nas drugi vole, onda oni vjerojatno i hoce.

Vi imate vise moci nego što ste ikad pomislili.Vi imate vise moci da stvorite svoj svijet nego što ste ikad pomislili. Dok idete naprijed u sadasnjost u vasu zonu mira, vi ćete stvarati novi svijet za vas koji je bolji, koji je racionalniji, koji je mnogo vise u dodiru sa onim što se desava.

Ja biram ovu racionalnost, ja biram ovu istinu, ja biram moc koja je unutar istine.

Ja okrecem leđa svom starom nacinu razmisljanja i osjecanja. Ja okrecem ledja svom pretjerivanju. Ja okrecem ledja razmisljanju i uzimanju stvari previse osobno. Ja okrecem ledja svim bijednim vjerovanjima kojima sam vjerovao nekad. Vise ne vjerujem tim stvarima koje nisu istinite. Vise ne vjerujem tim stvarima koje su lazi. Vise ne vjerujem u stvari koje su iracionalne i nemajau nikakvog smisla. Umjesto toga, ja biram sadasnjost. Umjesto toga, ja biram moju zonu mira. Umjesto toga, ja biram ovaj novi nacin zivota. Ja biram i stvaram moj novi svijet oko mene koji je racionalan svijet. To je pozitivan svijet. To je svijet u kojem ću ja zivjeti, pocevsi od danas i svakog dana mog zivota.

Kada imam ocekivanja u mom umu i automatski djelujem na osnovu njih, ja cinim da se stvari desavaju. Moja ocekivanja postaju istina zato što ja vjerujem u moja ocekivanja. Zato biram prihvatiti dobro. Ja biram prihvatiti pozitivno. Ja biram prihvatiti moj novi zivot, moj napredak, moj novi svijet, ja biram prihvatiti ono što je dobro i ono što je zdravo za mene.

Ja ocekujem da me ljudi vole. Ja ocekujem da budem u miru, bez obzira da li sam kod kuće ili u javnosti, na poslu ili u skoli. Ja ocekujem da mi pomogne moja zona mira kako postajem jaci i jaci svaki dan.

U proslosti smo bili zaglavljeni u negativnom ciklusu. Jedno negativno iskustvo nas je podsjecalo na drugo negativno iskustvo. I osjecaji bi nas poplavili i oni bi nas unistili i zavrsili bi u vrlo gadnom bolesnom ciklusu koji mi odbacujemo u ovom trenutku. Mi nemamo nikakvu namjeru da se vratimo nazad. Mi nemamo namjeru ići u mrak. Mi nemamo namjeru živjeti život u iracionalnosti i u lazima i u neistini. Umjesto toga mi biramo buducnost. Umjesto toga mi biramo sadasnjost. Umjesto toga mi biramo naš mir, nas spokoj, nasu mirnocu. Umjesto toga mi biramo zonu mira. Unutar te zone mira je novi svijet koji mi prihvacamo. Mi mozemo sada vidjeti stvari jasnije. Vi mozete vidjeti stvari mnogo pozitivnije.

Primjetite da je vas mir uvijek pozitivan. Primjetite da je u vasoj pozitivnosti uvijek mir. Dok zadrzavate vase oci fokusirane na sadasnjem danu, uvijek je nesto pozitivno i nesto mirno. Ja biram zivjeti moj zivot na pozitivan miran nacin. Ovo postaje sve vise automatski kako ja ucim da se naslonim, relaksiram i prihvatim moju zonu mira. U proslosti, ovaj bolesni negativni ciklus nas je naveo da vjerujemo u mnoge neistinite stvari o sebi samima. Ovaj negativni ciklus nam nikad nije mogao reci racionalne stvari. Nikad nije mogao reci istinite stvari. Ovaj vrlo negativni bolesni ciklus nas je jedino mogao uplasiti vodeci nas u iracionalni tip osjecaja i razmisljanja. I da nas laze o nasim zivotima i nasoj buducnosti i nasoj moci. Mi vise ne prihvacamo te lazi, mi vise ne prihvacamo to iracionalno razmisljanje, to iracionalno osjecanje. Mi vise ne dozvoljavamo da nam bolesni ciklus govori lazi. Mi vise ne vjerujemo tim negativnim, negativnim, gadnim mislima i osjecajima. Umjesto toga biramo istinu, umjesto toga biramo racionalnost, umjesto toga biramo zdravlje i izljecenje i napredak i srecu.

Nas novi svijet, nas racionalni svijet, nas svijet gdje mi mozemo koristiti nasu zonu mira je nesto što će filtrirati kroz nas um, proci će kroz nas mozak u sljedecih nekoliko tjedana. Što vise slusate ovu traku to će vise dozvoliti da prolazi kroz vas um i dosegnut će vase nervne celije, vase neurone i utjecat će na nervne putanje i kako ova istinita poruka dosegne vas um i mozak i dosegne vase nervne putanje, pocet će mjenjati i vasu kemiju mozga kako pocinjete misliti, osjecati i djelovati drugacije. Pocet ćete misliti, osjecati i djelovati u vasoj zoni mira dok fokusirate vasu paznju na danas i na novi svijet koji je vaš. Novi svijet pripada vama. To je pozitivno, racionalno, razumno mjesto.

Na ovaj nacin ja namjerno izlazim iz mojih starih obrazaca razmisljanja, mojih starih emocionalnih obrazaca. Okrecem im ledja sada i prihvacam moju sadasnjost. Prihvacam mir koji je moja sadasnjost. Prihvacam samopouzdanje i moc koji je tu zbog mene ako ja samo prihvatim ovu vrlo lijepu, njeznu, mirnu moc. Svakog dana dok ja samo sjedim i podsjecan sam da sebe smirim, relaksiram i u mislima na sve lijepe, pozitivne stvari oko mene, bez obzira da li su te stvari fizicke, objekti ili su izrazavanje koje dolazi od drugih ljudi, ja se biram fokusirati na dobro, zdravo i na pozitivno.

Kad vozim svoj auto, ja biram da se fokusiram na dobre i lijepe stvari. Ja namjerno biram primjetiti lijepo, drvece, jagode, cvijece. Biram vidjeti lijepa dvorista i  gledati u stvari koje su lijepe, pozitivne, predivne. Ja postajem svjestan da imam izbor da biram na što ću obratiti paznju. Ja mogu odluciti na cemu ce biti moj fokus. I ja biram sada, ovog momenta, da se fokusiram na dobro, na bolje, na predivno, na zdravo. Ja biram da se fokusiram na bilo što što je pozitivno. Zasto da se mucim i da se fokusiram na loše i prljavstinu. Ne trebam i ja cu okrenuti ledja tome, nego cu se umjesto toga okrenuti mojem novom svijetu i sadasnjosti. Na moju divnu, njeznu zonu mira. Ja sam odlucio, napravio sam izbor da se fokusiram na divne stvari u ovom svijetu. Lijepe stvari, divne stvari. Ja mogu uzivati u izlasku ili zalasku sunca. Mogu primjetiti zvijezdano nebo nocu, kad je predivno. Mogu primjetiti kako lijepo izgleda duga nakon kise. Ja ucim vidjeti stvari na vrlo zdrav nacin i na vrlo pozitivan nacin. U fokusiranju na sve lijepe i dobre stvari oko mene, ti ljudi koji su moji prijatelji koji mi istinski daju podrsku, i brinu o meni, ja ih postujem i oni su dio mog svijeta. Drugi ljudi sa kojima imam posla, sa nekima zbog njihove negativnosti, zbog njihove licnosti, nije mi vise ugodno sa njima u mojoj zoni mira. I morat ću odlucivati o mojim prijateljima i poznanicima i mojem drustvu. Ali ja uvijek biram dobro, ja uvijek biram pozitivno, ja uvijek biram stvari koje mi pomazu da mi bude ugodnije i da sam mirniji. Koje mi omogucuju da budem jaci i i da budem bolja osoba. I omogucuju mi da budem jaci i bolji za sve ljude u mom zivotu za koje brinem.

Za moje uzivanje, mir i spokoj, ja se biram fokusirati na stvari koje su predivne. Ja se biram fokusirati na stvari koje su zdrave za mene. Okrecem ledja stvarima koje me mogu povuci dolje. Što se vise fokusiram na dobro, bolje i predivno, to se vise moj um okrece prema realisticnim i racionalnim percepcijama svijeta. Doslovno se desavaju promjene mozga tj u mom umu kao rezultat ovih namjernih odluka. Mi uvijek imamo odluku. Mi uvijek imamo izbor.

Mi se mozemo predati starom bolesnom ciklusu koji preuzima razmisljanje i osjecaje i dozvoliti da nas unisti, i da nas napravi negativnima i anksioznima, ali mi namjerno biramo da ne idemo u tom smjeru. Umjesto toga, ja biram danasnjicu, ja biram novi svijet, ja biram taj novi nacin i obrazac razmisljanja. Ja biram racionalna vjerovanja. Ja biram živjeti u ovom novom svijetu omotanom vrlo lijepo i njezno u moju zonu mira, tako da ga moru otvoriti vrlo njezno prema svijetu. I namjerno se fokusirati na sve vrlo pozitivne, vrlo lijepe i predivne stvari koje postoje. Moje razmisljanje se mjenja, moje razmisljanej ide u dobrom, pozitivnom smjeru. Dok se fokusiram na dobro, na pozitivno, na predivne stvari, moji osjecaji o samom sebi, moji osjecaji o svijetu oko mene, se takodjer mjenjaju. Sve ovo se dogadja u mom miru i snazi, mojoj sigurnosti i samopouzdanju i ja sam odlucio da se fokusiram na pozitivno. Ja sam odlucio da se fokusiram na dobro. Ja sam odlucio da se fokusiram na stvari koje ce mi pomoci da budem sretan, da budem miran i da rastem i razvijam se u pozitivnom smjeru i bas na nacin na koji zelim da moj zivot ide.

Ja mogu izabrati da budem sretan. To je moja odluka. Ja mogu izabrati da budem u miru. To je moja odluka. Ja mogu izabrati da uzivam u predivnim stvarima koje su u ovom svijetu. To je moja odluka. To je moja odluka da zivim u ovom novom svijetu, ovom racionalnom svijetu, ovom pozitivnom svijetu, kada vidim stvari mnogo jasnije. Vidim stvari unutar moje zone mira. Ja interpretiram stvari na mnogo zdraviji nacin nego ikad ranije. Ja namjerno biram dobro, bolje, predivno i najbolje. I kako je moj fokus i paznja na zdravom, na dobrom, na boljem i na najbolje, moj svijet se siri i raste, sve vise, pozitivno. Ja biram da budem pozitivan. Ja biram da vidim moj svijet racionalno. Ja biram da vidim sebe u vrlo istinitom, racionalnom svjetlu. Sve ovo se desava dok dozvoljavam sebi da zivim i postojim i da uzivam u ovoj vrlo mocnoj zoni mira koja zivi unutar mene.

Nema komentara:

Objavi komentar