četvrtak, 6. prosinca 2012.

Seansa br 13 - četvrti dio



Seansa br 13 - četvrti dio

Naravno, prihvacanje je ono zbog cega mi napredujemo i nastavljamo napredovati. Ono ima korjene u paradoksu borbe i jos uvijek je paradoks. Ali srecom, ovaj put vi mozete vidjeti istinu u ovom paradoksu da vam prihvacanje donosi mir i moć, dok vam borba, bitka i opiranje samo donosi anksioznost, strah i sumnju. Zato biramo prihvatiti mir, prihvatiti osjecaje mira i spokoja. Oni vec pripadaju vama. Samo ih prihvatite, dozvolite da porastu i oni će zauzeti mjesto tih starih anksioznih osjecaja koje nemamo namjeru zadržati.

Sljedeci prirucnik je takodjer prirucnik zone mira. Zove se Viđnje sadasnjosti. Poruka ovog prirucnika je da se trebamo fokusirati na aktivnosti danasnjeg dana i da ucimo biti sretni i zadovoljni ovog trenutka. Mi ne zelimo ANT misli iz proslosti niti zelimo brinuti zbog budućnosti. Želimo se osjećati sretni i zadovoljni sada, u sadasnjem trenutku. Dakle, mi mozemo izabrati da ostanemo u sadasnjem trenutku i da uzivamo u njemu ili mozemo izabrati da se vratimo u proslost i podgrijavamo stare ANT misli.

Znam da vecina vas želi da nase misli i želje budu u centru sadasnjeg trenutka. Naravno, dok se fokusiramo na sadašnjost, mi smo potpuno angažirani o tome što se događa oko nas. Nemamo vremena preispitivati sebe, razmisljati o stvarima iz proslosti, brinuti o buducim događajima ili muciti sebe. Mi smo u protoku trenutka, aktivno smo ukljuceni u život, obracamo paznju prema van ka drugima i okolini. Dok ucimo to raditi, to postaje prirodnije i obicnije. Kako ostajemo u sadasnjem trenutku i ne obracamo paznju na ANT razmisljanje, naši stari nacini i navike razmisljanja će nastavititi gubiti moć i neće nas više moći pozvati nazad pod svoju kabanicu.

Umjesto toga, mi se sada više fokusiramo prirodno na ono što je ispred nas i na ono što radimo u sadasnjosti. Kao rezultat, mi smo sve vise potpuno ukljuceni, osjecamo se smirenije i samopouzdano a nasi novi nacini razmisljanja su ojacani. Primjetite kako ovaj prirucnik moze biti smirujuci. Zapamtite mi ovdje namjerno isticemo osjecanje, iako je poruka takodjer i terapeutska. Molim vas procitajte sljedeci prirucnik.

Nema komentara:

Objavi komentar