četvrtak, 13. prosinca 2012.

Seansa br 19 - prvi dio



Seansa br 19 - prvi dio

Dobrodosli na seansu br 19. serije Prevladavanje socijalne fobije korak po korak. Prva polovina seanse je relaksirajuca verzija "Izjave o pravima" koja pojacava ovaj koncept koji ste vec naucili. Vrlo je vazno da pocnete osjecati da zasluzujete ta prava. Druga polovina seanse je relaksirajuca verzija "Otpustanje negativne proslosti". Drzite se opcih stvari u vezi ove trake, kao što smo spomenuli ranije. Koristite ova dva dopunska dijela po potrebi, kako bi unjeli duboko u um te koncepte i ideje.

-------------------------------------------------------------

Sada sjedite ili lezite udobno, nadjite neko mjesto koje je vrlo relaksirajuce i udobno. Mesto gdje se mozete iskljuciti iz vanjskog svijeta, gdje mozete zatvoriti vrata i iskljuciti telefon. Na neku fotelju, kauc ili krevet gdje mozete dozvoliti da vam se misici opuste i gdje mozete sve pustiti, vas stres, napetost i sve drugo što je napeto u vama, što nije dobro, što je negativno. Što treba biti oslobodjeno i otpusteno, da ode. Ovo postaje sve vise prirodan proces što vaš um i mozak radi. Jer vi dajete vasem umu dozvolu da oslobodite sve stvari koje izazivaju napetost i proizvode stres. I dajete vasem umu dozvolu da vas podsjeti da usporite, da se smirite, da se opustite, da pustite sve negativne emocije iz vasih misica. Neka napetost ode, da oslobodite stres tako da sada mozete samo jos dublje potonuti u tu stolicu ili kauc. Kako pocinjete osjecati sve vise kao kod kuce i sve vise udobno, i sve vise relaksirano, primjecujete kako otpustate ovu napetost iz vasih misica. Mi mozemo osjetiti da smo malo vise opusteni i da nam je ugodno. I vi ste u stanju  "potonuti" u tu stolicu ili kauc, čak i dublje nego ranije.

I opet, vi samo dajete dozvolu vasem umu koji nam dozvoljava, bez obzira što radite, da li je dan ili noc, da li ste budni ili spavate... Vi samo dajete vasem umu dozvolu da otpusti bilo kakav stres, napetost, negativnu emociju. Bilo koju negativnu emociju povezanu sa prosloscu, okolnostima i dogadjajima. Samo otpustite, da ih oslobodite, da odu.. Ovo je proces, kao sto znate, i zahtjeva odredjeno vreme, i svaki put kad slusate ovu traku, svaki put kad pojacavate ovu ideju i zapamtite ovu ideju ili kad podsjecate sebe o ovoj ideji, bit će vam sve lakse i lakse da se opustite, da se smirite i da potonete njezno i lijepo u taj kauc ili fotelju. I da samo pustite sve što je negativno da ode. Samo oslobodite to i ovo je obrazac koji će se nastaviti do kraja zivota.

Bez obzira što vam se desilo u proslosti, bez obzira kroz koliko negativnih dogadjaja ste prosli, bez obzira koliko puta ste bili posramljeni ili bez kontrole, to sad nema veze jer mi okrecemo ledja negativnoj proslosti. Mi govorimo sada da nas je briga za prošlost. Mi zelimo biti sretni u sadasnjosti. Nas izbor je na danas, nas izbor je sadasnjost. I sve što je iz proslosti, mi cemo iz naseg uma osloboditi i otpustiti. A nase oci su okrenute prema buducnosti i odbacile su proslost. I kako okrecemo ledja proslosti i negativnim emocijama koje mogu biti povezane sa tim, vi postajete nova osoba, korak po korak, malo po malo, u sadasnjosti. I kako obracate paznju i fokus na danasnji dan, i okrecete ledja proslosti, stvari vam postaju bolje, lijepse, komfornije, relaksiranije, mirnije. I ovo postaje sve jace i jace svaki put kad pojacavate ono što se dogadja u vasem zivotu.

Vi ste jednako vazni i jednako vrijedni kao i svatko drugi na ovoj planeti. Mozda su vam rekli neke stvari u proslosti ali te stvari koje su vam rekli nisu istinite. Te stvari koje su vam rekli su lazljive izjave. Te stvari koje su vam mozda rekli u proslosti, nemaju osnova u bilo kojoj cinjenici ili racionalnosti. I zato ponovo, mi okrecemo ledja proslosti. Mi okrecemo ledja negativnim emocijama koje leze u proslosti i mi okrecemo ledja lazima koje su nam govorili. Lazima koje smo mogli prihvatiti jer nismo znali za nesto bolje ili smo bili previse mladi. Mi okrecemo ledja tim stvarima i dozvoljavamo umu da ih otpusti i oslobodi jer nisu istina, nisu racionalni. Nisu smjer kojim mi biramo ići jer mi imamo izbor i mi biramo sadasnjost. Mi biramo da se fokusiramo na dobro. Mi biramo da se fokusiramo na mir. Mi biramo da se fokusiramo na nas spokoj.

Primjetite da su vaš mir i spokoj unutar vas. Uvijek su bili unutar vaseg emocionalnog mozga. I mi cemo samo plutati sa tim danas, dozvolit ćemo tome da samo prozme nase tijelo, tom divnom, divnom miru. Toj relaksaciji, tom spokoju, toj mirnoci, toj blagosti koji pripadaju vama. Vi imate pristup tome 24 sata dnevno. Ovaj mir je vas. I sve što trebate uraditi je da prihvatite ovaj mir i plutate sa njim. Kako prihvacate ovaj mir i plutate sa njim, stvari postaju lakse, stvari postaju jasnije, stvari postaju racionalnije.

Kako okrecemo ledja proslosti i negativnim emocijama koje leze tamo, nasa namjera i nas fokus je na sadasnjosti i na pozitivnom smjeru koji smo izabrali da idemo njime. Ponovo, primjetite da je ovo vas izbor. Vi ste odlucili ukloniti se od negativne emocionalne proslosti i krenuti naprijed u buducnost. Ova vasa odluka ima veliku moc, ima vecu moc nego što ste svijesni sada. Posebno kada vam prodje kroz um dok ste u miru, dok ste relaksirani, kad se osjecate spokojno. I kad dozvolite vasem zdravom umu, vasem zdravom mozgu, da se pobrine o ovom za vas, primjetit ćete da odlazak u ovaj mir, odlazak u ovu snagu, odlazak u ovu realnost, vam omogucuje da razmisljate jasnije i da funkcionirate bolje. I pocinjete se seliti iz mirnoce koju sada osjecate, u svijet, u praktican svakidasnji svijet, malo po malo, pocevsi od malih situacija i krecuci se. Dok zatvarate oci, vas um se fokusira na sadasnji dan. Vi ste jednako vazni kao svatko drugi na ovoj planeti. Vi ste vrijedni kao svako drugi i bilo što drugo. Vi ste vrijedni, vase vlastito vrednovanje je jako vazno. Vi igrate ulogu na ovoj planeti, cega mozda niste svijesni sada, ali je vasa uloga vrlo vazna i postaje sve snaznija kako vam biva bolje i kako ozdravljujete. I ljudima u vasem zivotu cete pomoci, primit će emocionalnu pomoc od vas koju niste mogli dati u proslosti. Ali ćete moci dati vrlo uskoro, kako vrijeme prolazi. Jer, kako se fokusirate na sadasnjost, i kako pocinjete shvacati vasu vrijednost, kako pocinjete shvacati vasu vaznost, to će samo ubrzati vas napredak, ubrzat će vase izljecenje i nastavit će vas pokretati u ispravnom, racionalnom smjeru.

Ima mnogo ljudi koje jos niste upoznali u vasem zivotu, na koje ćete moci utjecati i na koje cete moci utjecati u svrhu zivota, u svrhu ljecenja, u svrhu napretka zbog njihovog vlastitog razvoja. Mozda nikad niste mislili o tome ranije ali da niste prosli kroz te probleme kroz koje ste prosli, vi ne biste bili ta osoba koja se vec razvija. Ta osoba danas i osoba buducnosti koja ce moci zaista biti od pomoci drugim ljudima.

Osjetite vas spokoj, osjetite vas mir. Dozvolite tom miru da vrlo njezno pređe preko citavog vaseg tijela i osjetite sebe u ovom plutanju. Vrlo lijep, prirodan, njezan mir. Primjetite da su vase oci fokusirane na sadasnjost i dok drzite vase oci fokusirane na sadasnjosti, vi vec pozitivno podesavate i stvarate vasu buducnost.

Vi ste jednako vrijedni, vi imate isto pravo kao i svatko drugi na ovoj planeti, uprkos onom što su vam mozda rekli u proslosti. Proslost je nestala, proslost moze biti napunjena sa negativnim emocionalnim lazima. Na vas je mozda vikano. Vi ste mozda bili kritizirani. Vase samopouzdanje je mozda sada unisteno, ali te stvari su u proslosti i te stvari nisu istinite. Te stvari nisu racionalne, te stvari su se desile. Ali mi im okrecemo leđa, zato što znamo da nisu racionalne. Mi znamo da nisu istina i mi biramo da vise ne hodamo tom stazom. Mi biramo da idemo napred. Mi biramo da drzimo nase oci fokusirane na sadasnjost. I kako se fokusiramo na sadasnjost, mi takodjer shvacamo da smo mi vrijedni kao i svatko drugi na ovoj planeti. Mi smo dobri kao i svatko drugi na ovoj planeti. Mi imamo ova prava kao i svatko drugi što ih ima. I vi takodjer zavredjujete osjetiti ta prava. Osjecanja uvijek dolaze poslije ideja, koncepata i izjava. Zato ih pojacavajte što vise mozete. To su racionalne izjave, to su istinite izjave, to su vasa prava, to su moja prava. Ona pripadaju svakom i nisu sebicna. Ono što ta prava cine je da donose vasa uvjerenja, vas sistem vjerovanja i vasa osjecanja, vase samovrednovanje, nazad u normalan opseg tako da ste u stanju bolje funkcionirati. Ali takodjer i da mozete pomoci drugim ljudima na nacin na koji niste mogli ni zamisliti.

Ja imam pravo da vodim svoj zivot na bilo koji nacin na koji izaberem. To ukljucuje stremljenje ka mojim snovima i ciljevima i postavljanje mojih prioriteta. Ovo je moje pravo kao sto je i pravo svakog drugog. Ja imam pravo na moje vrijednosti, vjerovanja, misljenje i osjecaje - i pravo da postujem sebe zbog tih vrijednosti, vjerovanja, misljenja i osjecaja, bez obzira na misljenje drugih. Vase misljenje, vasa vjerovanja, su jednako vazna kao i bilo cija tudja. Bez obzira što netko misli o ovom. Vi imate kontrolu, vi ste onaj koji radi te odluke za vas zivot. Vase odluke, vasi izbori, vasa vjerovanja i vase vrijednosti su jako vazni. Vi imate pravo da se ne opravdavate.

Ja imam pravo da ne objasnjavam stvari ponovo i ponovo drugim ljudima. Ja se ne moram nikome opravdavati. Ja ne moram objasnjavati stvari deset, dvadeset minuta. Ja mogu biti diplomatski i jos uvijek iznjeti svoj stav u kratkom periodu vremena. Ne moram biti plasljiv, ne moram biti uplasen, ne moram biti posramljen. Ne moram objasnjavati sebi, bilo kome. To je moje pravo. Kao što je pravo bilo koga drugog.

Ja imam pravo da kazem drugima kako zelim da budem tretiran. Ako nisam tretiran dobro, mogu se suprotstaviti drugim ljudima ili se mogu kloniti tih ljudi. Ja imam pravo da budem tretiran i postovan kao ljudsko bice, kao i svako drugi. Ovo je moje pravo. Ovo je moje ocekivanje. Ovo je vrlo racionalna istina.

Ja imam pravo da izrazim sebe na bilo koji odgovarajuci nacin, i imam pravo da kazem "NE" kad god traze od mene da uradim nesto sto osjecam da ne mogu. Ne moram ovo objasnjavati dug period vremena. Mogu samo reci "ne", zao mi je, previse sam zauzet, ne mogu to sada uraditi. Ne moram objasnjavati. Moje "ne" je dovoljno. Ne znaci ne. Ja se ne moram osjecati lose u vezi toga da kazem ne drugim ljudima. Ima mnogo situacija i mnogo puta kad trebam nauciti da kazem ne. To je najbolja stvar, najbolja stvar za mene, najbolja stvar za one kojima je stalo i vole me.

Ponekad ja mogu reci "ne znam", ako mi se postavi pitanje na koje ne znam odgovor. Nema nista loseg u tome. Svatko od nas je ljudsko bice i svatko od nas sigurno ne moze znati sve. To je vrlo dobro, lijepo, racionalno, samo reci "ne znam", kad ne znate. Vi imate pravo da to kazete. Vi ne morate pokusavati biti savrseni. Vi ne mozete biti savrseni. Nitko ne moze biti savrsen.

Bolje je da odete u vas mir i plutanje i u vasu lijepu mirnocu i spokoj.

Ja imam pravo da pitam ljude za informacije i pomoc, bas kao i svatko drugi na ovoj planeti. To je moje pravo. Ja sam vrijedan toga. Ne moram se osjecati lose zbog toga. Trebam se osjecati dobro i kada zatrazim pomoc kad je zatrebam. To je pozitivna stvar a ne negativna i ja imam to pravo kao ljudsko bice. Bas kao i svatko drugi.

Ja imam pravo promjeniti misljenje bas kao i svatko drugi. Ja imam pravo da napravim greske, bas kao i svatko drugi. Svaka osoba na ovoj planeti mjenja svoje misljenje. Vi imate pravo to uraditi, vi imate pravo promjeniti misljenje. Vi imate pravo napraviti greske. Svatko radi greske. I vi imate ovo pravo, takodjer. Pravljenje greske nije velika stvar.

Vas mir i vasa snaga i ovo plutanje u pozitivnom pravcu, samo postaju jaci kako pocinjete slusati i prihvacati ove izjave o pravima. Ovo su stvari u kojima vi imate pravo uzivati kao i svatko drugi i vi zasluzujete uzivati u njima bas kao i svatko drugi.

Vi imate pravo da volite sebe iako niste savrseni. Sto vise volite sebe, iako niste savrseni, stvari ce postati lakse za vas i za ljude oko vas. Vi pripadate ovdje. Vi imate pravo da volite i postujete sebe bez obzira sto niste savrseni.

Vi imate pravo na pozitivne zadovoljavajuce veze od svih razlicitih vrsta. Vi ste vrijedni toga, i vi imate pravo da promjenite te veze raznih tipova ako vise ne udovoljavaju vasim potrebama. Vi ste vrijedni. Vi imate to pravo bas kao svatko drugi. Vi zasluzujete ovaj mir, vi zasluzujete ovaj spokoj, vi zasluzujete sretan zivot bas kao i svatko drugi. To pripada vama, to je vase.

Vi imate pravo da promijenite, poboljsavate ili razvijate vas zivot u bilo kom pravcu koji vi odredite. Vas zivot je vas zivot. Vi imate kontrolu nad vasim zivotom. Vi ne mozete zivjeti vas zivot za druge ljude. Vi ne mozete promijeniti druge ljude. Vi morate zivjeti vas zivot za vas i kako to radite, vas zivot postaje nesto što drugi ljudi pomazu. Ponovo, ovo nije sebicna stvar, ovo je nesto što je pozitivno. Kako vasa snaga jaca, kako vasa moc, samopouzdanje raste, vi ćete moci ne samo promjeniti sebe, nego i promjeniti i ljude oko vas na vrlo lijep, prirodan i izuzetan nacin.

Ja imam pravo da budem realistican o sebi, nesto sa cime sam mogao imati problema u proslosti. Ali sada, ja zelim biti racionalan, ja zelim biti realistican, moje oci su fokusirane na sadasnjost. Vise nisu fokusirane na negativnu proslost. I ja biram ovaj mir i ovaj protok, ja biram ova prava jer sam ja vrijedan. Ja sam vrijedan postovanja, ja sam vrijedan da volim sebe. Ja imam ovo pravo. Bas kao i svatko drugi. Cak iako nisam savrsen.

Dok slusate ove izjave o pravima i dok prelazite materijal koji ide uz njih, ove izjave će se zadrzati u vasem umu, svakim danom sve vise, jer su to sve racionalne izjave. One su sve istinite izjave. I one sve zive unutar vaseg mira, vaseg spokoja, vase mirnoce. I vi ste u stanju samo da ih prihvatite, sve vise i vise. Dok dozvoljavate ovaj divan, prirodan mir, da raste i rascvjeta se, dok su vas um i vase srce i vase misli fokusirane na sadasnjost i na sadasnji dan. Vasa snaga je vrlo mocna, vas mir je izuzetno snazan. Dozvolite sebi da plutate u tom miru i snazi. Dozvolite sebi da plutate u tom samopouzdanju. Vi to zasluzujete. To pripada vama. Osvjezite sebe, osnazite sebe, dozvolite ovoj snazi da raste, da se siri i da procvjeta, svakog dana sve jace i jace.

Nema komentara:

Objavi komentar