petak, 7. prosinca 2012.

Seansa br 13 - osmi dio



Seansa br 13 - osmi dio

Ja ću sada uzeti prirucnik koji smo danas prešli, "Viđenje sadašnjosti" i procitat ću vam prvi dio ovog prirucnika "cvrstim sporim govorom". Ovo će vas mozda nasmijati, ali zapamtite, mi necemo dati da drugi ljudi cuju cvrsti spori govor. Zelimo ga raditi kad smo sami, kad zelimo osjetiti jace što čitamo. Dozvoljeno vam je da mi se smijete koliko god želite. Ustvari, uzivat ću ako se budete smijali. Ali molim vas da ovo probate i sami jer smo napravili neke velike prodore kad su ljudi naucili koristiti ovu metodu i vježbali je svaki dan.

Ja ću sad namjerno usporiti i koristiti cvrsti spori govor. Ja zelim osjecaje mira od citanja ovog prirucnika cvrstim sporim govorom. Zapamtite, ja sam prije svega zainteresiran za osjecaje.

Na audio traci sad slijedi čitanje djela prirucnika Vidjenje sadasnjosti "cvrstim sporim govorom", to jest vrlo usporeno. (primjedba prevodioca)

Ne zelim vam citati dalje jer znam da je cvrsti spori govor tezak za slusanje. Ali mene trenutno cini vrlo smirenim i opustenim, dok vam citam. I što god da izaberem da ponovo procitam cvrstim sporim govorom, olaksat će mom mozgu da to lakse obradi. Zato pokusajte i vi. Mozete biti iznenadjeni rezultatima. Mnogi ljudi su otkrili da je cvrsti spori govor najsnazniji nacin da dosegnu svoje osjecaje mirnoce i samopouzdanja. Ako funkcionira najbolje za vas, nastavite ga koristititi, pet minuta na dan, i neka je taj mir, spokoj i samopouzdanje potpuno pod vasom kontrolom. Nastavite sa tim, i naglasite sebi te pozitivne osjecaje mira jer sada mozete izabrati zivjeti u zoni mira.

Pricat ćemo o jos dva prirucnika zone mira u ovoj seansi. I oba koristimo da dobijemo mir i spokoj. Zanimljiva stvar o prirucnicima zone mira je da in ne moramo sve koristiti ili da ne moraju svi funkcionirati za nas. U stvari ako nadjete da samo jedan prirucnik funkcionira za vas i pod tim mislim na prirucnik zone mira kojim osjecate spokoj, mir i samopouzdanje, onda se mozete drzati tog prirucnika i vjezbati sa njim.

U sustini vi vjezbate da omogucite osjecajima mira i spokoja da izadju, da porastu i da vam postanu automatski. Zato, ukljucivanje dva nova prirucnika je jednostavno zato da mozemo pokriti sve osnove. Pronadjite bar jedan od prirucnika zone mira na ovoj seansi koji vam se svidja, da osjecate da vam odgovara i da vam pomaze. Jedan, da pocnete osjecati vise mira i spokoja, kad ga citate. Onda koristite taj prirucnik da nastavite osjecaje spokoja i snage.

Predstavljam vam jos dva prirucnika. Prvi se zove:

Nema komentara:

Objavi komentar