utorak, 11. prosinca 2012.

Seansa br 17 - drugi dio



Seansa br 17 - drugi dio

Sljedeći prirucnik će vam pomoci da mozete osloboditi bilo koji zakopan ili potisnut bijes. Zove se "Oslobadjanje negativne proslosti". Imajte na umu da sve sto trebate raditi je da date vasem umu dozvolu da oslobodi negativne potisnute emocije. Nakon što to uradite idite raditi nesto drugo. To je sve što trebate raditi.

Bilo kako, citajte ovaj prirucnik svaki dan, odredjeno vrijeme, dok ne osjetite promjenu u odnosu na vasa osjecaje u vezi proslosti. To znaci da ćete se vi jos uvijek sjecati svega sto vam se desilo dok ste bili mladji, ali ce doci vrijeme kad nece biti negativnih emocija povezanih sa time. To je cinjenica ali vise ne morate osjecati bilo koju negativnu emociju.

Što sam mislio pod tim? Meni su se desavale neke vrlo negativne stvari dok sam bio dijete. Nije bilo dana da nisam bio kritiziran, ušutkavan ili obezvredjivan. Nikad nisam mogao imati svoje misljenje jer sam uvijek bio u krivu. I zbog tog siledzijstva takvog intenziteta, ja nisam tada mogao uzvratiti. Zakopao sam sav svoj bijes, godine i godine toga, jer nije bilo moguceg nacina da budem asertivan dok se to desavalo. Tako mi je kao odraslom moja dilema postala kako da nastavim izvan proslosti, tako da vise nema tako negativan emocionalan utjecaj na mene. A rjesenje za ovu dilemu je da dozvolim da moj um otpusti sav moj potisnut bijes.

Ovaj proces uvijek zahtjeva odredjeno vrijeme, i vi morate istrajati sa njim. Pravljenje izjave samo jednom nece "napraviti trik". Ali ako prelazite preko prirucnika svaki dan, dok ne primjetite neke promene, bit ćete na pravom putu. Mi ne zelimo biti zadrzani zbog zakopanog bijesa unutar nas. To je nas motiv i zato dozvoljavamo nasem umu da to otpusti. Ponovo, mi ne oprastamo nikom i nikom se ne izvinjavamo. Moramo ovdje brinuti o svom zdravlju, nasem vlastitom napretku i nasem vlastitom zivotu. Ako smo imali traumatsku proslost, to nije nasa krivica. Ali mi zelimo  nastaviti izvan proslosti tako da mozemo uzivati u nasem sadasnjem zivotu, danas.Sljedeci prirucnik se zove:


Oslobađanje negativne proslosti
Grljenje pozitivne i izljecujuce buducnosti

Ja prihvacam sebe onakvog kakav jesam.

Ja imam mnoge dobre kreativne talente koje mogu koristiti da pomognem drugima i sebi. Ta stara, emocionalna prtljaga iz proslosti me moze samo vuci nadolje, tako da ga ja odbacujem.

Ja biram zivjeti u ovom trenutku i da budem sretan i zadovoljan. Kad sam sretan u sadasnjem trenutku, to garantira da će moja buducnost biti sretna.

Ja odustajem i oslobadjam svu negativnost iz proslosti, bez obzira kako duboko je zakopana u mojem mozgu.

Ja prihvacam sebe onakvog kakav jesam, znajuci da ja idem putem da postanem zdraviji.

Bilo koja misao, sjecanje ili iskustvo iz proslosti koje tisti moj mozak danas i izaziva kocenje mog napretka - ja ga otpustam, oslobadjam i odustajem od toga. Ja odustajem od bilo cega sto je zakopano u mojoj proslosti sto me danas cini nesretnim.

Ja cu duboko udahnuti, opustiti svoje misice, osjetiti mir i spokoj i osloboditi sve negativne emocije iz proslosti. Ja oslobadjam negativne osjecaje koje sam potisnuo u proslosti. Mogu vidjeti da mi samo stete.

Ja ih oslobadjam i pustam ih da odu. Gledam kako potpuno nestaju u zraku.

Negativni osjecaji i emocije me mogu samo pritiskati i izazvati mi probleme. Zato biram ići naprijed. Biram ići naprijed sa bistrim umom.

Ja oslobadjam sve negativne emocije iz proslosti i disem u pozitivnoj moci moje mirnoce. Ja prihvacam moju mirnocu.

Ja sam oslobodjen sramote, zbunjenosti i krivice iz proslosti. Ja potpuno oslobadjam te negativne emocije i otpustam ih. Ja dozvoljavam mom umu da ih prirodno oslobodi.

Ja biram ići naprijed u moj mir, moje zdravlje i bistrinu misli. Dok zatvaram svoje oci, mogu vidjeti moje stare negativne osjecaje kako se uzdizu iznad mene i kako nestaju u zraku.

Vise me nece vezivati sramota, zbunjenost ili krivica. Vise nisam zarobljenik tih negativnih emocija. Sve što one rade je da me zadrzavaju, cine me nesretnim i cine moje misli konfuznim i iracionalnim.

Ja otpustam te negativne emocije iz proslosti. Moj um ih oslobadja sada, ovog trenutka. Kako ih ja oslobadjam, moj um osjeca mir, sve vise i vise.

Ja sam izabrao mir, spokojstvo, razumjevanje i samopouzdanje. Ja sam izabrao da odrastem snazan i zdrav. Ja se oslobadjam okova koji su me drzali toliko dugo. Ja prihvacam dobro, bolje i predivno. Ja prihvacam racionalnu istinu koja lezi preda mnom.

I tako, ja se okrecem od starih reakcija iz proslosti, i ponovo, oslobadjam se od njih. Sve stare negativne emocije nemaju vise izbora - one moraju otici. One ne mogu postojati u mom umu zajedno sa mirom, snagom i samopouzdanjem.

Sramota, krivica, zbunjenost i osjecaji poraza su nista drugo do nacin da me zadrzavaju. Ja ih oslobađam. Ja ih otpustam. Ja prihvacam sebe i moje izljecenje. Ja dozvoljavam mom umu da radi na pozitivan nacin, za moje dobro i za moje zdravlje.

Moja snaga dolazi sada, u sadasnjosti, dok oslobadjam sve svoje negativne emocije i namjerno dozvoljavam mom umu da bude zasicen sa racionalnim, realisticnim i zdravim emocijama.

Dok ja popravljam svoje gledanje na zdravlje, pocinjem osjecati mir, snagu, samopouzdanje, moc i jasnocu. Ovo osjecanje mira i sigurnosti je vec u meni i raste vremenom.

Ja sam u dodiru sa mojim mirom, mojim spokojom i mojom mirnocom. Unutar mog mira je izljecenje i moc. Ja ih prihvacam kao dio svog novog zivota. Stare, negativne emocije mi ne mogu stati na put. Ja samo prihvacam ovaj mir, moc, samopouzdanje i ljecenje. Te emocije su mnogo mocnije nego bilo što drugo iz moje proslosti.

Unutar mog mira, ja mogu pronaci sebe. Ja mogu pronaci moju svrhu u zivotu. Mogu pronaci odgovore na sva moja pitanja. Unutar moje tisine i mog mira, ja mogu pronaci moj novi zivot.

Zato ih prihvacam: mir, moc, spokoj, snagu, bistrinu uma i svrhu. Oni su moji.

Nema komentara:

Objavi komentar