četvrtak, 6. prosinca 2012.

Seansa br 13 - treći dio



Seansa br 13 - treći dio

Dalje, imamo nekoliko priručnika o zoni mira. Ovi prirucnici su razliciti po prirodi od kognitivnih prirucnika a glavna svrha danasnjih prirucnika je da vam dozvole da osjetite mir i spokoj. Primjetit ćete to na sljedecem prirucniku. Zove se Prihvacanje je aktivno iskustvo i izgradjen je na konceptu zone mira kao i prirucnik Ja prihvacam sebe onakvog kakav sam sada kojeg smo presli prije nekoliko tjedana. Sa ovim novim prirucnikom, vise su istaknuti osjecaji koji trebate dobiti, dok citate sporim govorom. Ovaj prirucnik je povezan sa zonom mira i dizajniran je da vam omoguci da osjetite mirnocu, mir, relaksaciju i pouzdanje koji vec postoje unutar vaseg uma, bas sada, ovog trenutka. Primjetite da mi ovo citamo sporim govorom, da bi poceli osjecati relaksaciju, mirnocu i mir koji su vec unutar vas. Dozvolite sebi da prirodno osjetite ove osjecaje.

Prihvacanje je aktivno iskustvo


Ja prihvacam tko sam ja. Ja sam dobra osoba koja zeli napredovati i postati bolja. Ja prihvacam ono što se događa u mom zivotu. Odlucio sam da se ne borim protiv toga.

Ja znam da ako to prihvatim, umjesto da se borim protiv toga, moje negativne emocije ne mogu rasti. Zato, ja prihvacam, jer prihvacanje cini da se moj razvoj desava brze.

U prihvacanju je mir i harmonija. Ja sam u protoku (ne znam kako drugacije da prevedem ovo :)), krecem se u pravcu za koji znam da je najbolji za mene. Borba, bitka i opiranje cine moju anksioznost da raste i eksplodira.

Zato, zasad, ja prihvacam, jer prihvacanje - istinsko prihvacanje - smanjuje anksioznost. Ja idem prema van i napred prirodno. Moja paznja je na sadasnjosti. Moje fokusiranje je na dobrim i pozitivnim stvarima koje mi se danas desavaju.

Moj um ide u bilo kojem pravcu koji ja dozvolim. Moze ici prema brizi - ili moze ici prema miru. Aktivno prihvacanje mi pomaze da ide prema miru.

Ja sam u protoku trenutka kada prihvacam. Ja znam da kada sam u protoku, ja idem u pozitivnom smjeru. Moj zivot se razvija lijepo i prirodno kada sam ja u ovom protoku mira. Kako ja ostajem fokusiran u sadasnjosti, ucim lakse aktivno prihvacati.

Aktivno prihvacanje ne sputava veliku snagu.

Ja prihvacam mir, spokoj i protok. Ja prihvacam sadasnji trenutak i radost koja je u njemu. Ja prihvacam da me ovaj protok vodi u ispravnom pravcu. Ja sjednem, opustim se i pustim da ode. Ja prihvacam ovaj miran protok u mom zivotu i biram da on odradi svoj posao.

Mir u protoku je vrlo snazan. Ja se mogu fokusirati na moj mir i osjetiti kako protok protice kroz mene. To je energetsko, motivirajuce, ali spokojno proticanje. To mi pomaze da prihvatim i da zivim u sadasnjem trenutku.

Sve moje "stare" brige su u proslosti. One su nestale. One su gotove.

Ja zivim u sadasnjosti. Ja mogu prihvatiti i biti u protoku. Protok donosi mir, moc i snagu. Ja prihvacam ovaj mir, moc i snagu.

Nema vise borbe. Nema vise opiranja. Nema vise bitke. Umjesto toga, ja prihvacam moj mir i dozvoljavam da protice kroz mene.

Odlucio sam da idem naprijed. Stare stvari u mojoj proslosti su u mojoj proslosti. One su stari mrtvi lažovi. Necu ih opet pokupiti.

Necu se vratiti na deponij smeca i igrati se u prljavstini. Zato, ja prihvacam moj mir, moj spokoj i protok koji on donosi. Ja nisam samo OK, ja se osjecam samopouzdano, mirno i mocno. Moja moc i moje samopouzdanje dolaze od mog mira.

Moj mir jaca svakog dana. Moj fokus je sad na prihvacanju, na danasnjici, na mom protoku.

Moja paznja je prema protoku sadasnjeg momenta. Kada sam u ovom protoku, ja osjecam mir i moc. Ja prihvacam ovaj mir prirodno.

Ovaj mir je poklon. Ja ga ne moram zavrijediti. Ne moram se braniti zbog njega. To je poklon.

Ja ga jednostavno prihvacam. On je moj. Moj je danas - sada trenutno. U mom miru, ja osjecam protok kako me nosi naprijed i prema gore. Ja prihvacam ovo i klizim dalje sa njim.

Ovaj mir i ovaj protok su moji. Oni su uvijek bili moji i ja ih prihvacam.

Prosli su dani preispitivanja, borbe, bitke, i opiranja. Umjesto toga, ja prihvacam i rastem. To je jednostavna činjenica. Ali vrlo jaka i mocna cinjenica. Ja prihvacam.

Kao rezultat, moj čitav život se mjenja.

Nema komentara:

Objavi komentar