petak, 14. prosinca 2012.

Seansa br 19 - drugi dio



Seansa br 19 - drugi dio

Opustite se i smirite se. Nađite mjesto gdje ćete se smjestiti i osjetiti se dobro i udobno. Dozvolite sebi da se rastegnete, dozvolite sebi da se osjetite dobro. Dozvolite sebi da se osjetite udobno. Primjetite da vam relaksacija sada dolazi brze. Primjetite da vas um ide u smjeru mira i zone mira. Relaksacija i spokoj postaju malo jaci, postaju vam sve vise automatski. Dok koristite tu rijec koju ste izabrali, samo se podsjetite na spokoj i mir i mirnocu koji zive unutar vaseg uma, koje mozete potaknuti svaki put. Vas mir i vas spokoj se samo pojacavaju, čak i sada, ovog trenutka.

A ovaj mir, i ovaj spokoj su nesto što prihvacate, ne borite se i ne koncentrirate se na to. Samo ležite, vrlo njezno, opusteno, dozvoljavate da sva napetost ode iz vasih misica. Samo prihvacate vas mir i vas spokoj i vasu mirnocu. Ove vrlo dobre i pozitivne emocije, koje vam pripadaju sada.

I te pozitivne, mirne emocije samo protjecu kroz vase tijelo i kroz vas um. To je vrlo prirodno, to je vrlo njezan proces. Ali je izuzetno mocan i izuzetno jak. I vi uzivate sada. Taj mir je vrlo, vrlo snazan. I raste snazniji svaki dan. Mnogi od nas koji smo imali anksioznost, bez obzira kakva vrsta anksioznosti je bila, smo imali dogadjaje i situacije u proslosti koje su bile negativne, koje su bile razocaravajuce, koje su bile posramljujuce, ponizavajuce. Vidjeli smo da ponekad u nasem umu, (mi se necemo fokusirati na to sada), ali imali smo stvari koje su se desile u nasoj proslosti, posebno dok smo bili mladji, zbog toga što su bile vrlo emocionalno nabijene, bile su vrlo negativne i vrlo mocne.. Taj dan je bilo lako da se dosegne nas emocionalni mozak i postave stvari u nasem zivotu koje stvarno ne zelimo  imati, kojima stvarno zelimo okrenuti leđa i odbaciti ih. Ali te stvari su nasle dom u nasem mozgu i mnogo puta ih nismo mogli osloboditi i pustiti jer smo osjetili da se ne mozemo osloboditi tih stvari, da moramo zadrzati stvari unutra. Osjetili smo da ako kazemo nesto, da ćemo upasti u nevolju. Kao rezultat, zadrzali smo stvari u sebi i sakrili negativne emocije. Jer nismo znali za nesto bolje i nismo mogli tada operirati na nekom drugom nivou.

Nista od ovog nije nasa krivica. Nista od ovog nije nesto sto smo izabrali. Nista od ovog nije nesto sto bi izabrali za druge ljude. No, neke stvari smo zatvorili. Mnoge stvari koje su nas frustrirale i ucinile nas ljutima i anksioznima. Koje su pokrile citav spektar negativne emocionalne skale. Ono sto sada želimo je da oslobodimo i pustimo sve negativne emocije iz proslosti. Vi nikad necete moci zaboraviti što se dogodilo u proslosti. Ali ćete saznati da to nije stvarno vazno. Ono što mi zelimo uraditi je da oslobodimo emociju, negativnu emociju koja ide zajedno sa tim negativnim dogadjajem iz proslosti. Mi ne zelimo kopati po tome, ne zelimo se čak ni sjecati toga. Mi zelimo samo egzistirati u nasem miru i u nasem spokoju i u nasoj pozitivnoj snazi. I dok egzistiramo u nasem miru i dozvolimo da taj mir pluta kroz nas, postaje nam lakse reci:
- Neka ta stara stvar ode! Neka ta starudija, koja me pokusava unazaditi, ode. Ja sam je oslobodio, ja sam je pustio, ja je ne zelim. Ja dajem dozvolu mom mozgu da dozvoli procesu da nastavi, bez obzira da li sam budam ili spavam, da dozvoli tom djubretu da ode.

I dok se samo udobno smjestate u toj fotelji ili na kaucu i dok prihvacate i dalje taj divan spokoj i mir, koji se sada razvija, vi samo nastavljate dozvoljavati vasem umu i mozgu da oslobadja i pusta svo negativno emocionalno djubre iz proslosti. Mi ne zelimo to raditi jedno po jedno. Mi se ne zelimo sjetiti stvari, vase misli trebaju biti fokusirane na sadasnjost. Vase misli trebaju biti fokusirane na danas. Vase misli trebaju biti fokusirane na vas mir i na vas spokoj i na vase samopouzdanje.

U isto vrijeme, mi cemo samo dozvoliti nasem umu i nasem mozgu da oslobodi taj unutrasnji pritisak i da dozvoli negativnim emocijama, bilo kojoj vrsti negativnih emocija iz proslosti, da samo nestanu, da odu. Da nas napuste. Mi ih namjerno oslobadjamo i pustamo da odu. Mi im namjerno okrecemo ledja. Mi namjerno biramo zivjeti u sadasnjosti i mi dozvoljavamo nasem umu i mozgu da ide naprijed i da oslobodi svu zarobljenu negativnu energiju, sav taj zarobljen negativan bijes, sve te zarobljene negativne emocije, anksioznost, razdrazenost, frustracije. I mi to oslobadjamo, pustamo, ne zelimo da nas to sputava u sadasnjosti i da nas zadrzava. Zato biramo da oslobodimo to negativno smece. To je ionako gomila lazi, to ionako nije istina i mi samo kazemo zbogom, i dozvoljavamo nasem umu da to procesuira i istjera tako da nas vise ne gnjave emocije iz proslosti. Mi se ne moramo vracati nazad i ponovo prozivljavati bilo što. Necemo vise biti vraceni i povuceni nazad u taj negativni emocionalni kovitlac.

Sve te stvari koje su bile smjestene u naš um i sve te negativne stvari koje smo iskusili u nasem zivotu su bile oslobodjene i otpustene i one nemaju izbora osim da odu. Vas um će to vidjeti, one nemaju izbora. One moraju otici.

I kako negativna proslost odlazi, vi ćete prigrliti pozitivnu i izljecujucu sadasnjost i pozitivnu i izljecujucu buducnost.

Ja prihvacam sebe kakav sam, ne moram raditi izgovore, ja samo prihvacam sebe, sada, kakav sam. Ja sam radio greske, kao i svako drugi. Ali ja prihvacam sebe, tako da mogu ici naprijed, tako da mogu napraviti napredak. Tako da mogu uzivati u takvoj vrsti zivota. Ja zelim zivjeti.

Ja imam mnoge dobre i kreativne talente koje mogu koristiti da pomognem sebi i drugim ljudima. Ta stara emocionalno negativna prtljaga iz proslosti me moze samo vuci nadolje, tako da ga je odbacujem. Ja joj okrecem ledja. Ja biram zivjeti u sadasnjem trenutku i da budem sretan i zadovoljan. Sadasnji trenutak. Sadasnji trenutak je ono sto je vazno. I ja prihvacam moj mir, moj spokoj, moju mirnocu u sadasnjem trenutku. Kad sam sretan u sadasnjem trenutku, to garantira da će moja buducnost također biti sretna.

Zato ja oslobadjam i odustajem od svih negativnosti iz proslosti, sve negativne stvari koje su bile ugurane u moj um i u moj mozak. Bez obzira kako duboko su te emocije sisle. Bez obzira kako duboko su zakopane te emocije, ja ih otpustam, ja ih oslobadjam, ja odustajem od njih. Bilo koja misao, sjecanje ili iskustvo u proslosti, koje me povlaci nazad ili me vuce nadolje, i izaziva da moj napredak zakoci, ja to oslobadjam, otpustam, odustajem od toga. Ja ne moram nista uraditi, ja samo trebam dati svom umu dozvolu da se to desi. Ja odustajem od svega što je zakopano u mojoj proslosti, što me danas cini nesretnim. To nema izbora. To mora otići.

Uzimam dubok udah, opustam misice, osjecam spokoj i mir kako plovi kroz mene i oslobadjam negativnu emocionalnu prtljagu iz proslosti. Oslobadjam negativne osjecaje koje sam potisnuo u proslosti. Vidim da mi samo mogu nastetiti. Zato ih oslobadjam i otpustam. Gledam kako potpuno nestaju. Gledam kako me potpuno napustaju. Zato sto nemaju izbora. Ja ih oslobadjam i pustam ih da odu. Negativni osjecaji mi samo mogu izazivati probleme. Zato biram ići naprijed. Zato biram ići naprijed sa cistim, mirnim umom. Ja oslobadjam sve negativne emocije iz proslosti i ja sam danas udahnuo pozitivnu moc mojeg mira. Ja prihvacam moj mir. Ja prihvacam moje pozitivne emocije. Ja sam slobodan od sramote, posramljenosti i krivice iz proslosti. Ja potpuno oslobadjam te negativne emocije. Ja dozvoljavam mom umu da ih potpuno oslobodi. Ovo je moj izbor. Ovo sam ja odlucio uraditi. Kao rezultat, ovo je realnost. To je ono što će se desiti.

Ja biram ići u moj mir, u moje zdravlje i cistocu misli. Ja biram mir, mirnocu, razumjevanje i samopouzdanje. Ja biram rasti snazno i zdravo. Ja se oslobadjam lanaca koji su me vezali tako dugo. Ja prihvacam dobro, bolje i predivno. Ja prihvacam istinu i racionalnost koja lezi preda mnom. Moj zivot ima znacenje koje postaje izvor za mene, kako dani prolaze.

Moja snaga dolazi sada, u sadasnjosti. Moj mir dolazi sada, u sadasnjosti. Moje oci su fokusirane na ovaj mir. Moje oci su fokusirane na ovu mirnocu. Moje oci su fokusirane na danasnji dan. I ja biram da budem sretan.

Dok fiksiram svoj pogled prema zdravlju, ja pocinjem osjecati mir, snagu, samopouzdanje, moc i jasnocu. To osjecanje mira i sigurnosti je vec unutar mene i ono raste i raste i raste, vremenom. Te pozitivne zdrave emocije pripadaju meni, one su moje, ja sam ih izabrao. Da rastu i procvjetaju. Unutar mog mira je izljecenje i moc. Ja to prihvacam kao dio mog novog zivota. Unutar mog mira ja mogu naci moje pravo ja. Mogu pronaci moju svrhu u zivotu, mogu pronaci odgovore na sva moja pitanja. Unutar moje mirnoce i mira, mogu pronaci zdrav zivot koji zelim zivjeti. Sve ovo je unutar moje mirnoce i mog mira, unutar mojih pozitivnih emocija koje sad rastu u meni. I sve što trebam uraditi je da ih prihvatim. Zato ja namjerno, sa svrhom, prihvacam moc ljecenja mog mira, mojih pozitivnih emocija. Te pozitivne emocije su moje. Uvijek su bile moje. One zive unutar mog uma. I ja biram da postanu snaznije i da rastu i sire se. I da procvjetaju u nesto predivno. Moj izbor je na danas, moj izbor je sadasnjost i ja samo prihvacam ovo.

Ja samo prihvacam moj mir, moju snagu, moj spokoj, moje samopouzdanje. I ja prihvacam to znajuci da dok slusam ovu traku, i dok ove misli prolaze kroz moj um, moje pozitivne emocije samo rastu sve jace i jace, svakog dana. Ja sam sve vise u miru sa sobom i svijetom, svaki dan. I moje pozitivne emocije mogu uvijek ugusiti negativno smece iz proslosti. Nema bitke ovdje i nema opiranja. Moje pozitivne emocije su uvijek jace nego negativne emocije i svo smece iz proslosti, koje sam upravo oslobodio i otpustio. Unutar mog mira je uvijek snaga i izljecenje. Ja prihvacam moj mir. Ja prihvacam moje samopouzdanje. I dok uzimam jos jedan dubok udah, ja mogu osjetiti ovaj mir, ovu sigurnost i ovo samopouzdanje kako raste unutar mene. Upravo sada, ovog trenutka. Danas.

Nema komentara:

Objavi komentar