srijeda, 14. studenoga 2012.

Seansa br 3 - drugi dio



Seansa br 3 - drugi dio

ANT Prirucnik

Ako su misli u vasem umu nametljive, pritiskaju vas i proizvode anksioznost, negativne su, plase vas, opsesivne su ili iracionalne, vi slusate ono sto je ostalo od ANT-ova, misli i osjecaja. To je automatsko negativno razmisljanje sa kojim ste živjeli tako dugo. ANT misli su uvijek pogresne. One uvijek lazu. One nikad ne govore istinu. ANT misli nemaju autenticnu moc nada mnom. Zato su tako uplasene, i ja im necu vjerovati. Njihova jedina nada je da ih slusam, vjerujem i dam im moju moc i paznju. One hrane i pune sebe na mojim starim negativnim uvjerenjima.

Ako ih ne prihvatim, i ne vjerujem tim starim strahovima, oni nemaju izbora nego da odu. ANT glas je pojacan anksioznoscu, strahom i depresijom. Da bi me zadrzao da osjecam na ovaj nacin, ANT glas pretjeruje, katastrofizira, slama me, cini me krivim, krade mi samopouzdanje i cini moju buducnost da izgleda beznadno. Ovo su sve lazi i vrijeme je da im prestanem vjerovati.

Ne smijem nikad vjerovati lazima i ANT glasu. Ja znam bolje. One me uvijek vode u pogresnom smjeru. One su glasovi negativizma i poraza. Zovu me u blato zajedno sa njima. Ja izabirem da im ne dozvolim to. Cak i gore, ANT misli su siledzije. One nemaju stvarnu moc koju mogu koristiti protiv mene. Pokusavaju je graditi na mojim starim osjecanjima depresije i anksioznosti da me povuku dolje. Ako ih ja "uhvatim", što ANT-ovi rade, tada lazljiva ANT osjecanja gube, one pokusavaju napraviti veci pritisak na mene. One mi govore da me obuzmu anksioznost, strah i sramota, katastrofa i ponizenje. Razmisljanje o tome kako radim javnu prezentaciju, donosi mi grozan strah. ANT-ovi to vole. Mogu ih skoro vidjeti kako igraju od radosti. A ANT misli vole moju anksioznost i strah jer AKO im vjerujem, zarobe me i imobiliziraju.

Ako ja vjerujem u sve ove ANT lazi, ostat ću zauvijek u anksioznosti i depresiji. I nikad mi nece biti bolje i to zato jer vjerujem pogresno, neispravno, u iracionalne lazi iz proslosti. Nikad ne smijem vjerovati lazljivim ANT glasovima. ANT misli ce me sprjeciti da mi bude bolje. Kao sto svi zlobni djecaci zele da se to desi njihovim zrtvama ali ja ne moram slusati i vjerovati tim ANT mislima. Ja ne želim biti žrtva. Ja znam bolje od toga. Što mogu uciniti? Mogu reci: Oh to su lazljive ANT misli opet. Pokusavaju me uplašiti i gurnuti u depresiju. Govore mi jos lazi. Ja im odbijam vjerovati. Imam bolje stvari za raditi nego da slusam lazova.

Ne pokusavajte raspravljati ili se boriti protiv ANT misli. Primjetite da raspravljanje dolazi od negativnih emocija. ANT-ovi su jako dobri u pregovaranju. Oni vole bol i patnju koje mi mogu izazvati. Umjesto toga, ja biram poricati i ignorirati te automatske negativne misli. Te lazljive ANT misli ne mogu zauvijek govoriti lazi. Ako ne obracam paznju na njih, one ce se morati smanjiti i smanjiti i smanjiti.

Ono sto ANT-ovi mrze najvise je kada ih ignoriram. Mrze kada ih ne slusam. Ali ja sad znam bolje. Necu ici vise u lazljivo ANT razmisljanje. Ali zapamtite, posto su patoloski lazovi i posto njihovo uzivanje dolazi od toga da mene cine mizernim one ne zele odustati. Pokusat će pronaći nove nacine da me blokiraju, da me uplase, ili da me zbune u mom napretku. Ovo je jednostavno njihov nacin da me zadrze. Umjesto toga, reci cu tim mislima:

Oh, to ste vi ponovo! Ne mozete me vise obmanjivati. Znam da je ovo samo jos jedan vas trik da probate uvecati moju anksioznost. Ali mozete probati što zelite. Nije me briga. Necu slusati te lazljive ANT misli ponovo. A zatim cu preci na moje strategije i ometanja, ponovo procitati ovaj prirucnik i necu im dati da me uznemire ikad vise. Znam da ako me uznemire, dajem im snagu i moc. Ali ako im ne dam da me uznemire i ako shvatim da nemaju moc, morat će se smanjiti i otici zauvijek.

ANT glas ne moze govoriti istinu. ANT glas je kao glasan i nevaljao djecak. ANT glas je tu samo da me uplasi. Necu dozvoliti da se to vise dogadja. ANT glas pretjeruje da je sve negativno. Laze mi. Moj ANT glas nema stvarnu moc nada mnom osim ako ja odlucim da mu povjerujem. Moj ANT glas konstantno laze a lazovi su glasni i vole da se cuju. Moj ANT glas mrzi kad ga ignoriram i kazem: Pa što? Koga briga? Te ANT misli ne mogu govoriti istinu čak i ako probaju.

Ovo je kraj ANT prirucnika.

1 komentar:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši