srijeda, 21. studenoga 2012.

Seansa br 7 - drugi dio



Seansa br 7 - drugi dio

Ovog tjedna nova terapija ukljucuje grupu izjava zvanu strategije smanjenja stresa koje su kratke i konkretne. Ovo su cinjenicne izjave koje zelimo da udju u nas um da prekinu stare navike pretjerivanja, napuhavanja stvari preko svake mjere i uspona naseg ciklusa anksioznosti. Kroz ovaj prirucnik zelimo usporiti, smiriti raspolozenje, napraviti par koraka unazad i ponovo procjeniti što se događa oko nas. Ove izjave se nalaze u prirucniku zvanom:

Strategije smanjenja stresa

Nemojte shvacati zivot tako ozbiljno.
Ozarite se i smirite se.
Ovo NIJE borba na zivot i smrt.
Ovo NIJE ili/ili, crno/bijela situacija.
Udahnite duboko - izdahnite i samo se opustite.
Svijet nece propasti zbog ovog... garantirano!
U svemu ima smjesna strana... čak i u ovom.
Dovedite vase brige do apsurda i nasmijte se zbog toga.
Ne slusajte anksiozna osjecanja - ona su ANT lazi. Poslusajte istinu.
Sve što mozete uciniti je najbolje sto mozete, a onda zaboravite na to.
To kako se ja osjecam danas nece ujecati na sudbinu svijeta danas, sutra ili sljedeceg tjedna a kamoli u daljnjem vremenu.
TO NIJE NISTA STRASNO!
Vasa briga nece uciniti situaciju boljom... samo ćete se osjecati gore...
Ja sam ono sto jesam i ja sam čovjek. Kao i svatko drugi. Svi mi pravimo greske.


Odmorite se, opustite se, ispruzite se, neka pozitivna energija radi za vas, ne vrsite pritisak na sebe...

Nema komentara:

Objavi komentar