ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

Seansa br 9 - treći dio



Seansa br 9 - treći dio

Izjave o pravima


Prije nego što slobodno izrazite vase potrebe, morate vjerovati da imate legitimno pravo da imate te potrebe. Imajte na umu da racionalno, vi vec imate sljedeca prava.

Ja imam pravo odluciti kako da vodim moj zivot. To ukljucuje stremljenje ka mojim starim ciljevima i snovima i postavljanje mojih prioriteta.

Ja imam pravo na moje vrijednosti, vjerovanja, misljenje i osjecaje - i pravo da postujem sebe zbog njih, bez obzira na misljenje drugih.

Ja imam pravo da ne moram pravdati ili objasnjavati svoje akcije ili osjecaje drugima.

Ja imam pravo reći drugima kako želim biti tretiran.

Ja imam pravo izraziti sebe i reći "Ne,"
"Ne znam,"
"Ne razumijem,"
ili čak "Nije me briga."

Ja imam pravo dobiti vrijeme koje mi je potrebno da formuliram svoje ideje prije nego što ih izrazim.

Ja imam pravo pitati za informacije ili pomoc - bez negativnih osjecaja o mojim potrebama.

Ja imam pravo promjeniti misljenje, napraviti greske i nelogicne postupke ponekad - sa punim razumjevanjem i prihvačanjem posljedica.

Ja imam pravo voljeti sebe iako nisam savrsen.

Ja imam pravo imati pozitivne zadovoljavajuce veze u kojima cu se ja osjecati ugodno i slobodno izraziti sebe iskreno - i pravo da promjenim ili zavrsim vezu ako ona ne udovoljava mojim potrebama.

Ja imam pravo promijeniti, poboljšavati ili razvijati svoj zivot u bilo kom pravcu koji ja odredim.

Primjetite: Kada ne vjerujete da imate ova prava - vi mozete reagirati vrlo pasivno na okolnosti i dogadjaje u vasem zivotu. Kada dozvolite da tudje potrebe, misljenja i prosude postanu vaznije od vasih sopstvenih, vi cete se vjerojatno osjetiti povrijeđeni, anksiozni ili bijesni.

Ova vrsta pasivnog ili nesamouvjerenog ponasanja je cesto indirektno emocionalno neposteno i samonegirajuce. To takodjer zadrzava anksioznost i nisko samopouzdanje u zivotu. Dakle, ucinite "izjave o pravima" istinitim.

Ako imate nekih problema sa "izjavama o pravima" primjetite ponovo da su to prava za sva ljudska bica. Ako se ne mozete osjetiti dobro u vezi sebe, onda ne samo da cete se osjetiti mizerno i anksiozno, nego cete utjecati i na sve ostale oko sebe na negativan nacin.

Ovo nisu sebicne izjave. Ovo su izjave koje trebamo spustiti u jezgru naseg uma - dolje u osnovu naseg mozga. To nisu vjerovanja koja ce povrijediti bilo koga drugog - ona ce vam samo dozvoliti da zivite sretan, produktivniji zivot i djelovat ce na druge oko vas na pozitivan, zdrav nacin.

Nema komentara:

Objavi komentar