petak, 30. studenoga 2012.

Seansa br 10 - četvrti dio



Seansa br 10 - četvrti dio

Sada smo spremni za novi glavni priručnik. Ovo je grupa izjava o sopstvenoj vrijednosti koje zelimo poceti "spustati" u emocionalni mozak. Mozda necete vjerovati u pocetku u sve ove izjave i vi ne morate jos vjerovati u njih. Sve što trebate raditi je da ih sebi ponavljate, svaki dan, tako da one "potonu" u vas um.

Kad sam bio stvarno socijalno anksiozan, moje vrednovanje sebe je bilo nisko. Ja sam zadrzao odredjeno dobro vjerovanje o sebi, ali je vecina mojih vjerovanja bila negativna. Jedno racionalno vjerovanje koje sam uvijek imao je bilo da sam znao da imam dobro akademsko znanje. Ali u skoro svakoj drugoj oblasti u mom zivotu, ja sam se osjecao inferiorno prema drugim ljudima. Nekako, ja sam se osjecao manje vazno od drugih. Pokusavao sam to ne pokazati, tako što sam imao zaleđeno lice. Ali iznutra sam se osjecao kao da sam prazan i da sam nitko i ništa. Osjecao sam da su svi drugi nekako bolji od mene.

Zato sto sam se osjecao kao gubitnik, cak i prije nego sto sam upoznao druge ljude, sada znam zasto sam okljevao i bio neodlucan i zasto je moj glas bio slab i ponekad bi utihnuo. Zasto bih ponekad brzao i mucao. Uvijek sam osjecao kao da sam u prisustvu osobe koja je bolja od mene. Samo je pogorsalo stanje to da sam bio odlucan da ne pokazem svoju anksioznost. Sakrivanje mojeg straha mi je samo donjelo vise napetosti i inhibicije. Bio sam u bolesnom ciklusu straha i anksioznosti.

Izjave o kretanju u pozitivnom smjeru su izjave "uroni ih dolje u mozak". Pa hajde da prihvatimo te misli u nas um. Slijedi prirucnik:

Nema komentara:

Objavi komentar