srijeda, 28. studenoga 2012.

Seansa br 9 - osmi dio



Seansa br 9 - osmi dio

Briga...
vodi u nove brige i nove brige i nove brige...


Briga nikad nije pozitivna. Ona nikad ne cini nista dobro. Nema nikakve vrijednosti u brizi.

Briga je proces poput ANT-ova. Ona me uvijek vodi u pogresnom pravcu.

Ona uvijek pretjeruje.

Ona uvijek napuhava stvari preko svake mjere i moj zivot ispasta zbog toga.

Ona ostavlja trag od anksioznosti i depresije iza sebe.

Briga vodi samo u jos vise brige. Vise brige samo raspiruje vatru anksioznosti i čini da brinem jos vise.

Nista dobro ne dolazi od brige. Vecina onoga o čemu brinem ionako se ne desi. Briga samo pogorsava stvari. Briga raspiruje vatru anksioznosti i depresije.

Briga komplicira anksioznost. Ona zaustavlja mene i moje napredovanje. Briga je jos jedan lazljivi ANT.

Ona nije u stanju reći mi istinu.

Briga zeli da budem iracionalan, da ocekujem najgore i da vidim situaciju katastroficnom. Briga je uvijek negativna. Ako se predam brizi, ja idem u pogresnom smjeru.

Briga se mora zaustaviti u svojem kolosjeku bez milosti. To je laz. Ona me nikad ne vodi u dobrom ili zdravom pravcu.

Briga nikad ne rjesava ni jedan problem. Ona ih samo stvara. Sto vise brinem, to vise problema cu imati.

Briga je negativna emocija i moze samo raspaliti druge negativne emocije. Nema pomoci, nema napretka i nema rjesenja u brizi.

Briga otima moje minute, moje sate i moje dane. Briga me zadrzava da zivim u mucnoj proslosti ili u preplasenoj buducnosti. Briga osigurava da je vrijeme koje provodim sa njom mizerno i depresivno.

Briga me priprema za poraz, anksioznost, stres, strah i bolest. Ne cini mi nista dobro. Uvijek zeli da mi podmetne nogu i obori me dolje.

Briga se mora zaustaviti. Ona ce zamraciti svaku realnost - i uvijek je losa i nezdrava.

Pa što mogu uciniti povodom toga? Ako brinem o necemu i ako mogu uciniti nesto u vezi toga, JA CU TO UCINITI.

Prestanite misliti (brinuti) i pocnite činiti stvari...

Ako nemam kontrolu nad onim o cemu brinem, moja briga mi svakako nece donjeti nista dobro. Ona ce me samo povrijediti i baciti me u depresiju i povuci me jos vise nadolje u bolesni labirint koji zovemo socijalna fobija.

Briga nikad ne rjesava stvari. Ne postoji rjesenje problema u brizi. Postoji samo poraz. Prekomjerno razmisljanje (briga) je kao otrov. Uhvatite je, zaustavite je, i ostavite je iza sebe. Reci cu sebi: "Briga mi nikad nije donjela nista dobro. Ona samo postoji da me povrijedi i da mi ukrade moj mir. Zato, ja sam namjerno izabrao da odem i radim nesto drugo...!

Onda, idite i radite nesto. Pronadjite dobro odvracanje i radite to. Ili, kako vi napredujete, mozete se osloniti na racionalne izjave koje su vec dio vaseg svakodnevnog zivota.

Briga je prevarant i lazov. Nisto dobro nikad ne dolazi od brige. Vrijeme je da stavimo brigu na mjesto koje joj pripada. Unistite je i prestanite razmisljati koristeci bilo koju od kognitivnih metoda ili strategija, i nastavite dalje.

Uhvatite sebe kada pocnete brinuti i odbacite te brizne misli kao da su otrov... zato što one to JESU!

Nema komentara:

Objavi komentar