petak, 30. studenoga 2012.

Seansa br 10 - peti dio



Seansa br 10 - peti dio

Izjave o sebi
(kretanje u pozitivnom smjeru)

Ja sam iskusna i sposobna osoba u mojoj struci.

Ja ucim prihvatiti sebe i vjerovati u sebe - u onakvog kakav sam.

Ja se ne moram "promijeniti" da bih bio dobra osoba.

Ja sam jedinstvena i posebna osoba, bas kao i svatko drugi. Ne postoji nitko drugi kao što sam ja u cijelom svemiru.

Ja imam jedinstvene i posebne talente koje mogu podjeliti sa drugima da im pomognem.

Ja ucim prihvacati sve razlicite djelove svoje licnosti.

Ja ne moram nikom dokazivati sebe. Ja ne moram sebi dokazivati sebe.

Moji osjecaji i moje potrebe su također važ3ni.

U redu je da mislim o tome što volim i što mi treba. Nije sebicno da trazim mir i ljecenje za sebe.

Neophodno je da odvojim nešto vremena za sebe svaki dan.

Ja imam mnoge dobre kvalitete.

Ja vjerujem u moje sposobnosti i cjenim jedinstvene talente koje mogu ponuditi svijetu.

Ja sam osoba koja je iskrena i to je vrlo pozitivana kvaliteta.

Ja vjerujem u svoju sposobnost da napravim napredak ka svojim ciljevima.

Ja sam vrijedna i važna osoba, vrijedna poštovanja drugih.

Kako mi je sve bolje i bolje, drugi ljudi će me primjetiti kao dobru i ljubaznu osobu.

Kada me ljudi stvarno upoznaju, vecina od njih će me voljeti.

Ima ljudi koji uzivaju biti u mom društvu. Oni vole čuti ono što ja imam za reci i znaju što ja mislim. Čak i ako se ovo jos ne dešava, ja idem u tom pravcu.

Drugi ljudi mogu shvatiti da ja imam mnogo za ponuditi (čak i kad ja sam to ne prepoznam).

Ja vjerojatno napredujem više nego što ja to mislim.

Čak iako se trenutno pozitivni koraci unapred cine spori, nesto se desava svo vrijeme sto mi pomaze da radim napredak.

Ja zasluzujem da me vole ljudi koji mare za mene.

Ja sada vise vjerujem sebi i postujem sebe i razumijem da sam vrijedan postovanja od strane drugih.

Ja ucim kako da primim pomoc i suradnju od drugih ljudi.

Ja sam sada vise optimistican u pogledu mog zivota. Ponekad, gledam unaprijed i uzivam u novim izazovima.

Znam koje su moje vrijednosti i sigurniji sam u vezi mojih odluka nego sto sam bio ranije.

Postaje mi lakse prihvatiti komplimente i nagrade od drugih ljudi.

Ja sam ponosan sa onim što sam postigao, i gledam naprijed u ono što ću postici u buducnosti.

Ovo su sve racionalne izjave i vi ne morate vjerovati u svaku od njih u pocetku. Mnogi ljudi vjeruju u neke od njih, mada sam ja radio sa ljudima koji nisu mogli prihvatiti ni jednu od njih u tadasnjem trenutku njihovog zivota. Dobra stvar u vezi izjava o kretanju u pozitivnom smjeru je da ih mozete dodati na nacin koji zelite, da se uklope u vasu sadasnju situaciju. Kao i sa svim drugim priručnicima, ako nešto izgleda previse teško da se trenutno u to povjeruje, dodajte izjavi "mozda", "moguce" ili "ponekad" da je napravite racionalnijom vasoj situaciji.

Ono sto radite je, naravno, preokretanje ANT-ova - a mi zelimo da to radite polako, korak po korak, tako što ćete raditi nase izjave prvo neutralnima... prije nego što ih nastavimo približavati sebi.

Važno je da izjava bude racionalna, pa je napravite malo uslovnom ako je potrebno. Dodajte "vjerojatno" ili "možda" jednoj od izjava. To je sasvim u redu. Izjava će vam biti racionalnija i vaš mozak će trenutno moci bolje prihvatiti poruku.

Nema komentara:

Objavi komentar