četvrtak, 22. studenoga 2012.

Seansa br 7 - četvrti dio



Seansa br 7 - četvrti dio

Sljedeci prirucnik koji zelimo proci u ovoj seansi se zove:

Preokretanje ANT-ova (prvi dio)
(utemeljenje novog realisticnog i racionalnog razmisljanja)

Mozak nije kao računalo. On je napravljen od milijardi nervnih celija koje provode elektricitet i oslobadjaju kemikalije. Svaki put kada zamjenite ANT misli sa ispravnim, racionalnim mislima, vi bukvalno, fizicki, mjenjate mrezne puteve vaseg mozga. A racionalne, pozitivne misli su uvijek jace od starih negativnih ANT misli.

Samo VI mozete promjeniti vasu kemiju u mozgu i neuroputanje - ne prihvacajuci te otrovne ANT misli i osjecanja. Morate izabrati se fokusirati, vjerovati, razmisljati o tome i primiti te racionalne, istinite misli i stavove.

Vecina od nas smo proveli godine i godine pod kontrolom ANT-ova ali sada je vrijeme da promjenimo nasa mozdana strujanja zauvijek. I to okruzujuci se sa racionalnim, ispravnim, realisticnim razmisljanjem.

NOVI KONCEPT: Ako imam zabrinute i anksiozne ANT misli, onda ja mogu takodjer imati i mirne i smirujuce misli.

Nitko od nas nije rodjen sa socijalnom fobijom. Nitko od nas nije izabrao socijalnu anksioznost. Svatko od nas bi rado odustao od socijalne fobije ovog momenta ako bi mogao. Posto niste rodjeni sa socijalnom anksioznoscu i automatskim negativnim mislima i osjecanjima koja ih prate, ovo znaci da vi mozete nauciti razmisljati i osjecati razlicito. To znaci da iako nije nasa krivica sto imamo socijalnu anksioznost, u ovom stadijumu ne postoji nitko drugi tko nas moze izvuci iz ove zamke osim nas samih.

Drugacije receno, vi niste odgovorni sto imate socijalnu anksioznost. Ali, vi ste jedini odgovorni za svoje izljecenje.

Cak i sada, vi mozete odabrati neke stvari. Mozete izabrati ostati zaglavljeni u zbrci socijalne anksioznosti ili mozete odabrati nove misli i osjecanja umjesto toga. Zato, ja mislim da cu ja izabrati te nove racionalne misli!

NOVI KONCEPT: Preokrenite tu ANT misao.

OK, ovo zvuci dobro. Ali, kako preokrenuti te ANT misli?

Ako brinete u vezi situacije, PREOKRENITE MISAO polako.

Na primjer, ako brinem zbog buduceg dogadjaja, ja uzimam potpuno istu brigu i preokrecem je naopacke:

"Ovo stvarno nije tako lose kao sto sam ja zamislio. Pretjerao sam u mojim mislima izvan svake mjere. Sada cu se promisljeno fokusirati na nesto drugo. Znam da to apsolutno nije dobro za mene da se toliko brinem."

Ili kazite sebi ovo:

"Što mi dobro moze donjeti da se toliko brinem? Briga ili anksioznost iscekivanja je ANT misao koja ne moze uciniti nista drugo nego mi lagati. Posto znam da mi ANT-ovi lazu, ovaj dogadjaj se moze ustvari preokrenuti da bude malo bolji nego sto sam ja ocekivao. Ja cu biti OK. Uvijek sam prosao kroz to ziv. Prosao sam kroz ovakve dogadjaje i ranije i jos nisam umro dosad."

Zapamtite: Ako mozete izgraditi negativne stvari u vasem umu, mozete lako izgraditi i RACIONALNE misli u vasem umu. Pozitivne, racionalne misli su uvijek tocnije, jace i mocnije nego stare ANT lazi.

Primjetite, treba malo pomjeriti vase misli "nagore".

Na primjer, kazite sebi: "Ovo nije tako grozan dogadjaj kako se ja plasim. Ovo je dogadjaj sa kojim sam imao poteskoca u proslosti. Ali ja sam drugacija osoba sad. Ovaj dogadjaj moze jos uvijek izazvati nesto anksioznosti, ali ce biti malo bolje nego ranije."

Primjetite da smo bili vrlo racionalni sa nasim razmisljanjem. Savrseno je u redu reci: "Ja sam imao problema u razgovoru sa strancima ranije." Vas mozak zna ovo i ovo je racionalna izjava.

Ali mi ne zelimo stati ovdje. Mi moramo nastaviti. "ALI, ja sam napravio odredjeni napredak i stvari su sad malo lakse za mene, tako da mozda razgovor sa drugima nece biti sasvim tako los kao sto ja mislim da ce biti."

Dakle, vidite, ja sam promisljeno izabrao razmisljati racionalno, ali jos nisam spreman da idem pozitivno. Zato idem neutralno.

Mozete dodati sve neutralne rijeci koje zelite ovoj izjavi tako da bude istinita izjava koju ce vas mozak prihvatiti.

Mozete uvijek reci: "Razgovor sa drugim ljudima mi je izazivao anksioznost u proslosti, ALI sam naucio neke strategije koje ce mi ovo olaksati. Usporit ću, udahnuti duboko, koristit ću spori govor i fokusirat ću se na ono sto mi druga osoba govori. Mogu imati nesto anksioznosti, ali mozda ce to biti lakse ovaj put. Mozda ce biti podnosljivije nego sto je bilo u proslosti. Mozda cu se, usporavajuci, osjecati mirnije i pod kontrolom."

Ova neutralna izjava koju ste upravo napravili za sebe je vrlo racionalna i zapocinje proces mjenjanja vaseg automatskog negativnog razmisljanja u automatsko racionalno razmisljanje.

Ali mi ne mozemo napraviti skok odjednom. Ne mozemo preci sa godina i godina negativnog razmisljanja na pozitivno razmisljanje sa samo nekoliko izjava ili prirucnika.

Moramo ostati racionalni sa nasim mozgom. Zato, preokretanje ANT-ova, prvi dio, znaci da mi ostajemo racionalni i bar radimo nase misli neutralnima u vezi dogadjaja koji stvaraju anksioznost.

Nema komentara:

Objavi komentar