petak, 23. studenoga 2012.

Seansa br 7 - šesti dio



Seansa br 7 - šesti dio

Posljednji koncept koji zelimo predočiti ovog tjedna se zove prihvacanje sebe onakvog kakav sam. Prije nego što pogresno interpretirate ovo, mi ne prihvacamo socijalnu anksioznost! Ali je vazno da prihvatimo sebe kao ljude. Ljudska bica koja rade greske. I da znamo i osjecamo da nista nije lose sa nama. Mi prihvacamo sebe tako da socijalna fobija nema negativne energije za nastaviti. Što vise prihvacamo sebe i prestanemo se mučiti, to se vise udaljavamo od socijalne fobije. Molim procitajte sljedeci prirucnik:

Prihvačanje sebe kakav sam sada

Lijecenje pocinje kad prihvatim sebe.
Ja prihvacam tko sam i što sam.
Ja prihvacam sebe, jer je prihvacanje zlatni put do ozdravljenja.
Ja prihvacam sebe onakvog kakav sam danas.
Ja sam ljudsko bice i postoje djelovi mog zivota koje zelim da promijeniti.
Postoje djelovi mog zivota koji mi izazivaju probleme i poteskoce.
Ipak, to ne mijenja unutrasnjeg "mene".
Ja prihvacam sebe onakvog kakav sam danas.
Prihvacanjem sebe ja otvaram vrata za ljecenje.
Zato, ja se opustam. Duboko cu udahnuti i odmoriti se u miru.
Ja sam dobra osoba. Ne postoji nista lose u meni iznutra - u "sustinskom" ja.
Ja prihvacam sebe, probleme i sve ostalo, jer što vise prihvacam, postajem sve jaci.
Prihvacanje je mocan proces. Kad prihvatim sebe, ja sam otvorio vrata za promjene.
Kad to pustim i prihvatim, javlja se metamorfoza, iscjeliteljska moc koja pocinje teci u mom zivotu.
Kako prihvacam sebe tko sam ja, sve ostalo što je dobro, mocno i pozitivno se uklapa prirodno i lijepo na svoje mjesto.
Dakle, ja prihvacam sebe onakvog kakav sam danas.
Kad prihvatim sebe, pocet ću se mjenjati i napredovati.
Prihvacanje otvara vrata bujice ljecenja i moci.
Bez prihvacanja, postoji samo borba i bitke iz proslosti.
Ja prihvacam sebe tko sam, jer kako prihvacam sebe, ja postajem nova osoba.
Postoji ljecenje u mom prihvacanju. Tu je snaga u mom prihvacanju.
Moje prihvacanje omogucava protok da me okruzi sa svojim prirodnim ljecenjem i moci.
Ja prihvacam sebe jer ja to zasluzujem. Ja prihvacam sebe ovakvog kakav sam tako da mogu nastaviti dalje u miru, smirenosti, snazi i samopouzdanju.
Prihvacanje je kljuc i jezgra mog napretka. Prihvacam sebe i dozvoljavam ovom prirodnom putu da izbije. Ja prihvacam sebe tako da mogu nastaviti dalje.
Prihvacanje je moja snaga i moc. Ja prihvacam sebe i dozvoljavam sebi da se promijenim.

Broj komentara: 7:

  1. Odgovori
    1. Pomiriti se sa činjenicom da si takav kakav jesi i da te Bog stvorio na svoju sliku i priliku, sada kako ćeš sebe i svoj život oblikovati, to je na tebi :)
      Samo nastavljaj ovo čitati i sve će biti u redu

      Izbriši
    2. Čitam ove seanse i shvaćam kako sam zapravo sve ovo i samosvjesno radila proteklih godina. Moje prihvaćanje je krenulo kada sam svima počela otvoreno govoriti da imam anksioznosti te da je moguće da ću u nekom trenutku izaći iz prostorije, napustiti sastanak ili na bilo koji način pobjeći. Kada god bih najavila da je moguće da ću pobjeći, nikad nisam pobjegla nego sam se baš lijepo provela. Ja često najavim mogući bijeg, vrlo sam otvorena o pričanju o anksioznostima. Nitko to ne može povezati s mojom osobnosti, često imam glavnu riječ i opušten stav (a to je zapravo moj način nošenja s anksioznim situacijama. Uvijek si kažem da ništa u životu neću propustiti zbog svojih strahova i uvijek se guram baš tamo gdje me strah. Ove seanse su otkriće i baš uživam u njima!

      Izbriši
    3. Go girl !!!! Razumijem te u potpunosti! I nemoj misliti da puno drugih ljudi oko tebe koje vidiš svaki dan ne muce slicne stvari. Svaku trecu osobu sigorno pere barem neka umjerena anksioznost ali ti si kraljica koji se bori sa tom zvijeri tako da je na glas izgovoriš. Svaka cast kupila si me! Budem i ja tako od sada!

      Izbriši
  2. Brt ovaj doktor je seksist samo u muskom rodu pise kao ja sam bio, ja sam anksiozan a da kaze i u zenskom rodu kao ja sam bio/la i vi isto mogli ste napisati tako bio/la sta samo u muskom rodu koju mater

    OdgovoriIzbriši