petak, 7. prosinca 2012.

Seansa br 13 - peti dio



Seansa br 13 - peti dio

Viđenje sadašnjosti


Mi imamo moć da izaberemo i živimo nasu vlastitu stvarnost. Zato što imamo slobodnu volju, mi mozemo IZABRATI, BIRATI MOGUCNOSTI, OSTATI GDJE JESMO ili čak OGRANICITI SEBE.

Mi imamo kontrolu svih nasih izbora, jer su svi oni unutrasnji. Svi oni postoje unutar nasih vlastitih misli.

Ja mogu IZABRATI da budem slobodan od prošlosti.
Ja mogu IZABRATI da budem slobodan od mojih starih ogranicenja.
Ja mogu IZABRATI da budem ja sam, novi ja, bolji ja, ja nesputan nijednim osjecajem ili raspolozenjem iz moje proslosti.

Ja nisam ogranicen mojom prosloscu, osim ako izaberem da me ona ogranici.

Umjesto toga, ja sebe vidim kako idem naprijed i dalje. Ja vidim sebe kako se penjem uz stepenice sadasnjeg trenutka. Ja vidim svaki korak kao kretanje prema ostajanju u sadašnjem trenutku.

Ja vidim sebe kako rastem sretniji i zadovoljniji sa svakim korakom koji radim.

Slika u mom umu je mir i vedrina. To je također i slika istine i realnosti.

Pošto sam izabrao da živim u sadasnjem trenutku, ja ne trebam vući za sobom prošlost.

Proslost je prosla, ja sam je oslobodio, i ona vise nije dio mene.

Vidim da je odlebdjela, nestala u oblacima i oslobodila potpuno moj duh i moj život.

Ja sam uvijek slobodan kada oslobodim proslost, stare negativne emocije, sputavanja i ogranicenja koja me pokusavaju baciti u okove.

Ali ona nisu uspješna.

Ja BIRAM da živim u sadasnjem trenutku i ja biram ovog novog mene u ovom novom danu u novom zivotu koji stvaram za sebe.

Ja zatvaram svoje oći i vidim sadašnjost. Sadašnjost je uvijek slobodna i bez ogranicenja.

Ja sam snazan u sadasnjosti. Ja sam zdrav u sadasnjosti. Moja snaga je u sadasnjem trenutku.

Sadasnjost je moj zivot. Nije dobro da mislim o prošlosti ili budućnosti jer oni ne postoje.

Zato, moj fokus je na sada - na danas - na ovaj trenutak. Moj fokus je na sadašnjost. Ja mogu vidjeti sebe, raširenih ruku, prihvacajuci danas i sadasnji trenutak.

Sadasnji trenutak je moj trenutak. On pripada meni.

Ja vidim sebe kako prihvacam sadašnjost.

Ja odbacujem nemogucnosti prošlosti ili strahove budućnosti.

U sadasnjosti, te misli ne postoje. U mojoj sadasnjosti, ja sam uvijek slobodan.

Ja mogu uvijek živjeti u sadašnjem trenutku. Ja se ne trebam vracati u prošlost. Ja ne trebam ići u budućnost. Ja radim moj izbor da zivim sretno i zadovoljno u mom sadašnjem trenutku.

Sadasnjost uvijek postoji i ja biram zadovoljstvo, snagu i samopouzdanje danasnjice.

Kako se ja fokusiram stalno na sadasnji trenutak, ja rastem snazniji i mirniji. Mirnoca me sustize i ja je prihvaćam i uživam u njoj.

Kako moja paznja ostaje u sadasnjosti, moj mir, moja snaga i moja moć se povecavaju.

Nema vracanja za mene. Pobjeda je u sadasnjosti. Pobjeda je u mom miru. Ja biram svoj mir. Ja biram svoj spokoj.

Ja biram da zivim u sadasnjosti, gdje ja mogu biti sretan i spokojan.

Nema komentara:

Objavi komentar