ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Seansa br 11 - šesti dio



Seansa br 11 - šesti dio

Sljedece, imamo seriju izjava prezentiranu u obliku pitanja, tako da će vas um poceti pitati, zasto reagira na nacin kako reagira. Drugim rijecima, ove snazne izjave su dizajnirane da dozvole vasem umu da vidi stvari racionalno. Procitajte sljedece i shvatit ćete vaznost ovih pitanja:

Snazne izjave
(Racionalna pitanja da se pitate svaki dan)


ZASTO BI DOZVOLO DA ME SEKIRA MISLJENJE DRUGIH LJUDI?

ZASTO BI MI ODOBRAVANJE DRUGIH LJUDI TREBALO BITI ZNACAJNO?

ZASTO BIH JA TREBAO BITI OVISAN O OCJENI DRUGIH LJUDI?

ZASTO DRUGI LJUDI IMAJU BILO KAKVU MOC NADA MNOM?

Hajde da sada budemo malo direktniji sa nasim pitanjima:

ZASTO TREBAM DOZVOLITI DA ME MOJE VLASTITE MISLI POVRIJEDE?

ZASTO TREBAM DOZVOLITI DA MI MOJE VLASTITE MISLI IZAZOVU EMOCIONALNU BOL?

ZASTO TREBAM DOZVOLITI DA ME SEKIRA MOJE VLASTITO RAZMISLJANJE?

ZASTO DOZVOLIM DA DRUGI LJUDI IMAJU BILO KAKVU MOC NADA MNOM?

Ja trebam nastaviti u dobrom, zdravom, korisnom pravcu - u pravcu ljecenja.

JA SAM DOBRO I OK u sebi - Ja imam ovu sigurnost i samopouzdanje unutar sebe.

ANKSIOZNE MISLI I OSJECAJI SU ANT-OVI...
Oni mi NIKAD ne mogu reci istinu...
Oni ZELE da me zarobe i prevare...

Dakle, pitajte sebe ova pitanja svaki dan.

ZASTO mi dozvoljavamo da misljenje drugih ljudi gospodari nad nama?

Zasto odobrenje drugih ljudi TREBA biti tako vazno za nas?

ZASTO se trebam gusiti, znojiti, i izluđivati zbog onog što drugi ljudi misle i kazu?

ZASTO trebam muciti sebe i razmisljam satima u mojem starom ANT zivom pjesku?

Trebam svakog dana racionalno pitati sebe ova pitanja, da bi ona iskakala u mojem umu kada moje misli pocinju bivati negativne.

Zelim da ta "zašto" pitanja automatski iskacu u mom umu, tako da mogu uhvatiti i onda obraditi te stare automatske negativne osjecaje i misli.

Što vise dovodim u pitanje moje iracionalne misli, to će one morati sve više otići.

Nema komentara:

Objavi komentar