četvrtak, 13. prosinca 2012.

Seansa br 18 - prvi dio



Seansa br 18 - prvi dio

Dobrodosli na seansu br 18. serije Prevladavanje socijalne fobije korak po korak. Prva polovina seanse je relaksirajuca verzija zone mira koja pojacava ovaj koncept koji ste vec naucili. Druga polovina seanse je relaksirajuca verzija "Viđenja sadasnjosti". Koristite ova dva dopunska djela po potrebi da unesete duboko u um te koncepte i osjecanja mira.

---------------------------------------

Pronadjite neko vrlo lijepo i ugodno mjesto. Samo se opustite i udahnite vrlo duboko i spokojno. Neko mjesto na kojem se osjecate relaksirano i ugodno. Neko mjesto na kojem vas nece gnjaviti svakidasnje brige svijeta, i svakidasnja buka svijeta. Primjetite da se pocinjete sada relaksirati. Kako koristite rijec koju ste izabrali, pocinjete padati sve brze u mir i sigurnost i vrlo lijep, ugodan i prirodan mir.

Mozete osjetiti spokoj kako sada ide gore i dolje kroz vase tijelo. Mozete osjetiti protok mira kako ulazi unutra i van i oko vas i kroz vas. Vi ne pokusavate doći do ovog mjesta, to se samo desava kako se vi opustate. Otpustite i prihvatite. I sada se mi samo opustamo, cak i dalje na tom kaucu, fotelji, krevetu, ili gdjegod da jeste. Mi dozvoljavamo sebi da budemo mirni, mi dozvoljavamo sebi da budemo spokojni. Mi dozvoljavamo sebi da budemo spokojni.

Vi primjecujete da tonete dublje i dublje i dublje u opći mir, u opći spokoj, u opće samopouzdanje i u opću vrlo njeznu moc. Unutar vaseg mira je velika snaga, velika moc, spokoj je vrlo, vrlo snazan.

A u spokoju je mir i u ovom vrlo mocnom miru je snazno samopouzdanje i vrlo, vrlo snazna moc.

Sada zelimo moći  pomjeriti ovaj divni mir i osjecaje koje imamo i prema van u prakticni stvarni svijet. Tako ćete probati, kada budete spremni, koristeci tu rijec koju ste izabrali da smirite sebe, da podsjetite sebe kada ste u prisustvu drugih, kada ste u situaciji da znate mogucnosti izazivanja anksioznosti. Da ćete koristiti rijec koju ste izabrali da sebe smirite. Da vaš mir pocne strujati, tako da mozete smanjiti nivo negativnih emocija koje smo vec preokrenuli nazad.

Vasa pozitivna moc, vasa pozitivna snaga i ovaj mir koji razvijate, iz dana u dan, jace nego bilo koju negativnu emociju, ukljucujuci anksioznost. Mir je jaci, spokoj je jaci. Mirnoca, blagost koji zive tamo u vasem spokoju su vrlo mocni i vrlo snazni.

Kako vi idete u zonu mira, kako idete u mod mira, kada ste u javnosti ili okruzeni drugim ljudima, primjecujete da imate vise kontrole nad sobom nego što mislite. Ova zona mira je nesto što će morati biti uvjezbano, to je nesto što ćete morati uraditi ponavljajuci, pojacavajuci sebe sa tim pozitivnim, sa tim spokojnim emocijama. Svaki put kada koristite ovu metodu, svaki put kad namjerno idete u zonu mira, ove stvari postaju jace, bolje, efektivnije i mocnije u vasem zivotu i u vasem umu.

Ova zona mira u koju ste odlucili ići u bilo koje vrijeme dana će rasti i proširiti se. Zona mira je vasa, zona mira pripada vama, moze se koristiti bilo gdje, ne mora biti ogranicena na ovu traku. Ne mora biti ogranicena na vasu spavacu sobu, ne mora biti ogranicena na vasu kuću. Vi imate zonu mira unutar vas, zona mira je u vasem umu. Vas mir, vas spokoj, vase samopouzdanje je uvijek sa vama gdjegod idete i u bilo kojoj situaciji da se nadjete. Mi sada dozvoljavamo nasem umu da pojaca ovu ideju tako da mozemo stvarno osjetiti ove mocne i pozitivne emocije spokoja, mira i samopouzdanja. Vasa zona mira je vasa, vasa zona mira se moze koristiti kada je zelite koristiti, vasa zona mira će porasti i postati jaca, što je vise koristite i pojacavate u vasem zivotu svaki dan.

Ja sam odlucio živjeti unutar moje zone mira. Ja sam odlucio dozvoliti mojim osjecajima sigurnosti, spokoja, mira i samopouzdanja da kontroliraju moj zivot. Ja sam namjerno odlucio podsjetiti sebe kadgod to treba da odem u moju zonu mira.

Ja prihvacam moju zonu mira. Ja se ne moram boriti da odem u nju. Moram se nasloniti, opustiti, duboko udahnuti i jednostavno prihvatiti ovaj mir i citavu ovu zonu mira u kojoj sam odlucio živjeti.

Moja zona mira je jaka i u njoj sam siguran i svaki put kad je koristim, postaje snaznija i mocnija kako ove rijeci tonu dublje i dublje u moj um. Moja zona mira je vrlo mocna. Vrlo je smirujuca, vrlo je mirna i donosi samopouzdanje i moć u moj zivot.

Ja osjecam sada ovaj mir, ja osjecam sada ovaj spokoj, ja osjecam sada ovu moc i samopouzdanje koje dolazi sa tim, vrlo ugodna, prirodna moć. Ja biram živjeti unutar moje zone mira bez obzira gdje se nalazim, jer moja zona mira živi u meni.

Lijecenje zapocinje kad prihvatim sebe. Zato prihvacam sebe takvog kakav sam i što sam sada. Ja prihvacam sebe kakav sam jer je prihvacanje zlatni put za izljecenje. Ja prihvacam sebe bas onakvog kakav sam danas. Ja sam ljudsko bice i postoje djelovi mog zivota koje bi zelio promjeniti. Postoje djelovi mog zivota koji mi izazivaju nevolje i poteskoce. Ipak, to nece promjeniti unutrasnjeg mene. Ja prihvacam sebe onakvog kakav sam danas. Prihvacajuci sebe, ja otvaram vrata mom napretku i izljecenju.

Zato, ja se relaksiram... Uzimam dubok udah i mirno se relaksiram. Nema nista lose u meni, unutar sustinskog mene, moje licnosti. Ja prihvacam sebe, probleme i sve, jer što vise prihvatim, postajem jaci.

Prihvacanje je mocan proces. Kad prihvatim sebe, ja otvaram vrata za promjenu. Kada otpustim i prihvatim, nastaje metamorfoza u mom zivotu, moć izljecenja koja pocinje proticati kroz mene. Kad prihvacam sebe kakav sam, sve ostalo što je dobro, mocno i pozitivno, dolazi prirodno i potpuno na svoje mjesto.

Zato prihvacam sebe tko sam danas. Kako prihvacam sebe, pocinjem se mjenjati i rasti. Prihvacanje otvara vrata izljecenja i moći.

Bez prihvacanja, postoji samo opiranje i borba iz proslosti. Ja prihvacam sebe tko sam jer kako prihvacam sebe, ja postajem nova osoba. Izljecenje je u mojem prihvacanju. Moć je u mom prihvacanju. Moje prihvacanje dozvoljava da to pluta oko mene sa prirodnim izljecenjem, sa prirodnom sigurnoscu, sa prirodnim samopouzdanjem.

Ja prihvacam sebe jer ja to zasluzujem. Ja prihvacam sebe bas onakvog kakav sam, tako da mogu krenuti naprijed, u miru, spokoju, snazi i samopouzdanju. Prihvacanje je kljuc i jezgra mog napretka. Ja prihvacam sebe i dozvoljavam ovaj prirodni put da se izroni. Ja prihvacam sebe tako da mogu nastaviti naprijed. Prihvacanje je moja snaga i moja moc. Ja prihvacam sebe i dozvoljavam sebi da se promijenim.

Moc, snaga i samopouzdanje koji leze u mojem mirnom prihvacanju su jaci nego što sam ja svjestan i pocet će rasti, bolje i jace i mocnije, svaki dan.

Prihvacanje je vrlo aktivan proces. Prihvacanje je vrlo aktivno iskustvo. Prihvacanje nikad nije pasivno. Prihvacanje nije reaktivno. Prihvacanje je vrlo proaktivan proces, tako da što vise imam problema i svega ostalog, to manje se borim protiv sebe i manje sebe mucim. Vise ću moci napredovati.

I moje negativne emocije. Te negativne emocije ja ne zelim imati. One nece imati izbora nego da se smanje i nestanu. Moje pozitivne emocije i osjecaji, moja zona mira je uvijek jaca od mojih negativnih osjecaja i negativnih misli.

Dakle, ja prihvacam tko sam ja. Ja sam dobra osoba koja zeli rasti i postati bolja. Ja prihvacam što se sada dogadja u mom zivotu. Odlucio sam da se ne borim protiv toga. Znam da ako to prihvatim, umjesto da se borim, negativne emocije ne mogu rasti. Zato ja prihvacam, jer prihvacanje cini da se moj rast desava brze. Prihvacanje je mir i harmonija. Ja lebdim, ja sam u zoni mira. Idem u smjeru za koji znam da je najbolji za mene. Borba, bitka i opiranje cini da se moja anksioznost rasiri i eksplodira. Zato, sada, ja prihvacam. Jer prihvacanje, stvarno prihvacanje, smanjuje anksioznost.

Moja paznja je na sadasnjosti, moje fokusiranje je na dobrim i pozitivnim stvarima koje mi se danas desavaju. Moj um ide u bilo kom smjeru, u koji ja dozvolim da ide. On moze ići ka brizi, ili moze ići ka miru. Ja biram da ide ka miru. Aktivno prihvacanje mi pomaze u kretanju prema miru, aktivno prihvacanje mi pomaze u kretanju prema mojoj zoni mira.

Ja sam u protoku kada prihvatim. Znam, da kada sam u protoku, idem u pozitivnom smjeru. Kako ostajem fokusiran na sadasnjost, mogu nauciti da aktivno i lakse prihvatim ovaj mir. Aktivno prihvacanje oslobadja veliku moc unutar vas. Ja prihvacam mir, spokojstvo, protok. Ja prihvacam sadasnji trenutak i radost koja je u njemu. Ja prihvacam da me protok vodi u pravom smjeru. Zato se zavalim, opustim se i samo pustim. Ja prihvacam ovaj mir i protok u mom zivotu. I biram dozvoliti da to proradi. Moja zona mira protice unutar mene i vrlo je snazna.

Ja se mogu fokusirati na moj mir i osjetiti protok kroz mene vrlo lijepo. To je energetski, to je motivirajuci ali je i blag mir. Pomaze mi da prihvatim i da zivim u sadasnjem trenutku. Sve moje stare brige i misli su u proslosti. One su gotove, zavrsio sam sa njima. Ja im okrecem leđa i odbacujem ih. Ja sam u sadasnjosti. Ja mogu prihvatiti mir, ja mogu prihvatiti protok i ja mogu biti u ovoj divnoj zoni mira.

Zona mira donosi samopouzdanje, moć i snagu. Ja prihvacam taj mir, tu moć i tu snagu. Ovdje nema borbe, nema opiranja, nema bitke. Umjesto toga, ja prihvacam ovaj mir, ja prihvacam moju zonu mira i dozvoljavam joj da raste čak i jace i protice prirodnije kroz mene.

Ja sam odlucio da idem naprijed. Stare stvari iz moje proslosti su u mojoj proslosti. To su stare lazi koje su mrtve. Ja ih necu pokupiti ponovo. Ja se necu vratiti nazad na staro djubriste i igrati se u prljavstini. Ja biram da idem naprijed. Ja biram da idem u moju zonu mira. Ja biram moju snagu, moj spokoj, moju mirnocu i moju moc.

Ja nisam samo OK. Ja se osjecam pun samopouzdanja, miran i mocan. Moja moc dolazi iz mojeg mira. Moj mir, ova zona mira koja zivi u meni, raste jace svaki dan. Moj fokus je sada na prihvacanju, na danas, na vrlo pozitivnom protoku moje zone mira.

Moja paznja je usmjerena prema proticanju sadasnjeg trenutka. Kada sam u protoku, ja osjecam mir i moc. Ja prihvacam ovaj mir prirodno. Ovaj mir je dar. Ja se ne moram boriti za njega, ne moram ga zasluziti, ne moram se boriti za njega. Ovaj mir vec zivi u mom umu. Sve što trebam uraditi je da ga prihvatim. I ja prihvacam moj mir.

Ovaj mir je moj. Ovaj mir i zona mira zive unutar mene. Ja im mogu pristupiti svaki put kad tako odlucim. Što im vise pristupam, jaci postaju. Omoguceno mi je da budem u mom miru. Ja osjecam taj vrlo pozitivan protok. Krecem se naprijed. Ja prihvacam to i protok ide prirodno.

Mir i protok su moji. Uvijek su bili moji i sad ih prihvacam potpuno. Nestaju dani pitanja, borbe i opiranja. Ja prihvacam i rastem. Ja prihvacam i idem naprijed. Jednostavno je činjenica, nema vise raspravljanja. Doslo je do ovog. Ja prihvacam. Ja biram da zivim unutar moje zone mira. Ja biram spokoj, snagu, sigurnost i samopouzdanje. Kao rezultat, moj citav zivot se mijenja.

Nema komentara:

Objavi komentar