nedjelja, 16. prosinca 2012.

Seansa br 20 - šesti dio



Seansa br 20 - šesti dio

Primjetite kako ova poruka dopunjava kognitivnu terapiju, koju smo radili prije nekoliko mjeseci, poznatu pripovjetku o ANT-ovima. Mi ne zelimo biti žrtve ANT-ova ili bilo koje vrste negativnog stava, jer sve što to cini je da nas drzi zaglavljenima u bolesnom ciklusu. Umjesto toga, mi jasno i namjerno biramo vidjeti dobro, bolje i najbolje.

Napokon, ovaj posljednji prirucnik je racionalan, pozitivan i motivirajuci. Uvijek je istinit i ja vjerujem da ćete vi vidjeti istinu i jednostavnost u njegovim izjavama. Ovaj prirucnik koji se takodjer javlja u mnogim formama, se zove:


Ja sam kipar,skulptor,onaj koji oblikuje


Ja sam ustao danas rano, uzbuđen zbog svega što trebam danas napraviti prije nego što sat otkuca ponoc.

Ja danas imam odgovornosti za uraditi koje nitko drugi ne moze uraditi. Nitko drugi ne moze zauzeti moju poziciju u svijetu i uraditi stvari koje ja trebam uraditi.

Moj posao je da izaberem kakvu vrstu dana ću imati.

Danas, ja se mogu tuziti jer je vrijeme kisovito, ili mogu biti zahvalan da je trava zalivena besplatno.

Danas, ja se mogu osjetiti tuzno što nemam vise novca ili se mogu radovati da me moje financije ohrabruju da mudro planiram svoje kupovine - i vode me dalje od razbacivanja.

Danas se mogu zaliti na svoje zdravlje ili se mogu obradovati što sam živ.

Danas mogu jadikovati nad svime što mi roditelji nisu pruzili dok sam odrastao ili se mogu osjecati zahvalno što su mi omogucili da budem rođen.

Danas mogu plakati jer ruze imaju trnje ili mogu slaviti što trnje ima ruze.

Danas mogu jadikovati zbog manjka prijatelja ili mogu krenuti u traganje (iako je to sporo u pocetku) da otkrijem nova prijateljstva.

Danas mogu kukati jer moram ici na posao ili se mogu radovati jer imam posao.

Danas mogu prigovarati jer moram ići u skolu - ili nestrpljivo otvoriti svoj um i popuniti ga novim znanjima.

Danas se mogu buniti zato što moram raditi po kući ili se mogu osjecati pocasceno jer imam krov nad glavom za sebe.

Današnji dan čeka da bude oblikovan.

I evo mene, kipara, koji čeka da oblikuje.

Ono što će biti danas čeka na mene. Ja ću izabrati kakvu vrstu dana ću imati.

Zato, imajte DIVAN DAN... osim ako imate drugih planova.

2 komentara:

  1. wow! ovo je divno.... baš me podiglo! harika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav! Jako zanimljivi postovi, sasvim sam slučajno naišla i odmah sam par postova pročitala. Tražim u biti neki lijek za glavobolju, preferiram sve prirodno i sasvim slučajno naiđem na ovaj blog. Stvarno nadahnjuje!

    OdgovoriIzbriši